Powiat Grodziski ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
- Data zamieszczenia: 2018-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
Kościuszki 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
REGON: 013269108 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydział Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego na okres od dnia 25.01.2019 do dnia 31.12.2019 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Daleka 11a Grodzisk Mazowiecki wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 roku ( t. j. Dz.U.2017.2355 z późn. zm.) Tablice zwyczajne (stałe): 1. Samochodowe/zmniejszone - 56.300 sztuk 2. motocyklowe / ciągnikowe - 900 sztuk 3. motorowerowe - 600 sztuk 4. tymczasowe - 700 sztuk 5. do pojazdów zabytkowych - 220 sztuk II. Tablice indywidualne: 1. samochodowe - 300 sztuk 2. motocyklowe - 50 sztuki III. Wtórniki: - 2.000 sztuk. Do obowiązków Wykonawcy (zwanego dalej również Dostawcą) należeć będzie również odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych na jego koszt jeden raz w miesiącu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Dostawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za usługę odbierania i złomowania starych tablic rejestracyjnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi 3 lata od daty dostarczenia tablic (od daty odbioru partii zamówienia). Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego i uzupełniającego do przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27500000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000,0 zł. (dwadzieścia pięć tysięcy zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: posiadają certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego na zgodność wykonania przedmiotu zamówienia z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 roku ( t. j. Dz.U.2017.2355 z późn. zm.) z W przypadku wygaśnięcia lub ustania w inny sposób ważności Certyfikatu w okresie obowiązywania umowy Dostawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu nowy ważny certyfikat w terminie 7 dni od daty wygaśnięcia lub utraty ważności przez po-przedni certyfikat. 2.1.b). posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne. 2.1.c). posiadania zezwolenia Wojewody na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych ( dotyczy przedsiębiorców, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 01.01.2006r.) . 2.1.d). posiadania zezwoleń właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 ( t.j. Dz.U.2018. poz. 992) o odpadach, umożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w zakresie złomowania starych tablic rejestracyjnych ( w sposób gwarantujący zniszczenie ta-blic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie) odbieranych od Zamawiającego na podstawie karty przekazania odpadu. W przypadku gdy Dostawca korzysta z zasobów innego podmiotu posiadającego zezwolenia w zakresie przetwarzania odpadów – zobowiązany jest do posiadania zawartej umowy z tym podmiotem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną