Przetargi.pl
Wykonanie i posadowienie tablic informacyjno - promocyjnych w ilości 26 szt. dot. oznakowania szlaków wodnych projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i posadowienie tablic informacyjno - promocyjnych w ilości 26 szt. dot. oznakowania szlaków wodnych projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i posadowienie tablic informacyjno - promocyjnych dot. oznakowania szlaków wodnych projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I w ilości 26szt. 1) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany wg. załączonej dokumentacji projektowej będącej załącznikiem nr 11 do SIWZ (dokumentacja projektowa jest powtarzalna i odnosi się do wszystkich tablic informacyjno - promocyjnych - 26 szt.). 2) Szczegółowy zakres robót określa Przedmiar robót budowlanych (dla wszystkich tablic informacyjno - promocyjnych - 26 szt.), który należy traktować pomocniczo. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) prace budowlane - roboty rozbiórkowe: a) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej lub żużlowej na podsypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem 2) wykonanie fundamentów z betonu zbrojonego wraz z izolacjami określonymi w dokumentacji projektowej: a) pomiary przy wykopach fundamentowych w terenie równinnym i nizinnym b) roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10m c) wywóz i utylizacja gruntu d) podkłady betonowe na podł. gruntowym e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ław fundamentowych z papy zgrzewalnej f) przygotowanie i montaż zbrojenia elem. budynków i budowli - pręty żelbetowe Stal ALL 18G2 g) osadzenie w betonie części stalowych o masie 0,5kg - kotwy fajkowe M12, M16 h) stopy fundamentowe prostokątne żelbetowe, o obj. do 1,5 m3 i) ręczne zasypanie wykopów ze skarpami w gruncie kat. I-III z przerzutem na odl. Do 3m j) zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty sypkie kat. I-III k) wykonanie nadlewki betonowej l) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8cm na podsypce piaskowej 3) wykonanie konstrukcji wsporczych wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym: 4) wytworzenie tablic wg projektów graficznych Zamawiającego, załadunek i przewiezienie tablic informacyjnych na miejsce wskazane przez dokumentację techniczną: a) konstrukcja stalowa tablicy - produkcja wraz z czyszczeniem, obróbką strumieniowo ścierną do stopnia Sa3 oraz ocynkowaniem ogniowym b) montaż płyt kompozytowych do stalowej konstrukcji tablicy c) oklejenie folią samoprzylepną tablicy z nadrukowana treścią wg opracowania graficznego d) montaż konstrukcji stalowej wraz z tablicami 5) ustawienie tablic informacyjnych na wskazanym miejscu (wraz z obustronnym nadrukiem - j. polski i j. angielski) odpowiednim dla wybranej lokalizacji, 6) ustawienie żelbetowych elementów siedziska wraz z drewnianym gretingiem: a) montaż ławek betonowych prefabrykowanych (ciężar elementu 2x183 kg) z wtopionymi literami ze stali nierdzewnej zlicowanymi z pionową powierzchnią siedziska; litery zespolone ze zbrojeniem, b) wykonanie siedziska drewnianego (greting) UWAGA: Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe, a dołączone przedmiary robót należy traktować pomocniczo. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscach określonych w Wykazie miejsc posadowienia tablic stanowiącym załączniki nr 9 i nr 10 do SIWZ na obszarze województw: a) pomorskiego, b) warmińsko - mazurskiego na podstawie Dokumentacji stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ, oraz Projektów graficznych tablic stanowiących załącznik nr 14 do SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zrealizowanie wszystkich prac objętych niniejszą umową zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami Inspektora Nadzoru, 2) wykonanie przedmiotu zamówienia z własnych materiałów zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej z zachowaniem terminów oraz należytej staranności, 3) wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej - na materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczną, 4) właściwe i terminowe wykonanie prac, 5) zabezpieczenie terenu objętego robotami z zachowaniem najwyższej staranności i uwzględnieniem specyfiki przedmiotu umowy oraz jego przeznaczenia, 6) zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób i mienia przebywających na terenie robót oraz za stosowane w czasie prac metody organizacyjno - techniczne, 7) zabezpieczenie środowiska na terenie robót i terenach przyległych przed niekorzystnym wpływem wykonywanych robót, w szczególności dla ograniczenia szkód i uciążliwości wynikłych z hałasu, zanieczyszczeń i innych działań. 8) ryzyko w zakresie szkód wynikających z prowadzonych robót. 9) zapewnienie kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do wykonania robót. 10) wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób nie zagrażający mieniu Zamawiającego i osób/instytucji trzecich, bezpieczeństwu budowy i pracujących na niej ludzi, zgodnie z wymogami przepisów bhp, ppoż., i ochrony środowiska, 11) zorganizowanie a następnie zlikwidowanie zaplecza budowy, 12) przerwanie robót na żądanie zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem, 13) zgłoszenie przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, 14) dbanie o należyty stan i porządek na terenie robót i terenie przyległym do budowy, prowadzenie robót i dowozu materiałów na teren prac w sposób nie powodujący zabrudzenia terenów sąsiednich i ciągów komunikacyjnych, 15) sukcesywne usuwanie z terenu budowy elementów zbędnych, usunięcie wszelkich uszkodzeń wynikłych w czasie prowadzenia robót, a nie występujących w momencie przekazania terenu objętego robotami oraz likwidację wszystkich robót tymczasowych, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, 16) uporządkowanie terenu objętego robotami oraz terenu przyległego, najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 17) jeśli będzie to konieczne wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót budowlanych 18) poniesienie wszystkich kosztów związanych z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu 19) ubezpieczenie placu budowy: a) od ognia, huraganu, kradzieży i innych zdarzeń losowych dot. robót, obiektów, budowli, urządzeń mienia ruchomego związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, b) odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, 20) współpraca z Inspektorem Nadzoru we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, 21) informowanie Zamawiającego o przewidywanych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą negatywnie wpłynąć na prace lub opóźnić ich wykonanie, 22) informowanie w formie pisemnej inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz robót zanikających celem ich odbioru. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. Odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu Zamawiający dokona w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru. 23) zgłoszenie zakończenia wykonania przedmiotu zamówienia oraz gotowości do odbioru końcowego, 24) Wykonawca zgłaszając przedmiot zamówienia do odbioru końcowego zobowiązany jest do dostarczenia pełnej dokumentacji powykonawczej oraz inne prawem wymagane dokumenty, a w szczególności świadectwa jakości, certyfikaty, świadectwa wykonanych prób, 25) wykonanie innych prac i czynności wymienionych w projekcie umowy, 26) uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy. 5. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogom, jakie zostały określone w STWiORB. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczną. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco następujące dokumenty: a) protokoły odbiorów robót, b) dokumentację powykonawczą. c) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej i dostarczenia do siedziby zamawiającego. Dokumentację powykonawczą należy wykonać w formie papierowej (3 egzemplarze) i w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz) przed protokołem końcowym zamówienia. d) Wszystkie dokumenty będą odpowiednio zabezpieczone i przechowywane przez Wykonawcę na terenie objętym budową i pozostaną pod jego opieką dopóki nie zostaną przejęte przez zamawiającego. Pracownicy zamawiającego będą mieli prawo dostępu do wszystkich dokumentów 7. Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 3 lata od daty podpisania protokołu odbioru końcowego; 8. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty zapoznał się z miejscem robót poprzez dokonanie wizji lokalnej. 9. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I., który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4. Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 10. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu. Art. 632 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (DzU z 1964r. nr 16, poz. 93 ze zm.). W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m.in. koszty związane z: - wszelkimi robotami przygotowawczymi, - pracami porządkowymi, - zagospodarowaniem placu budowy, - utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna oraz inne media niezbędne do realizacji przedmiotu umowy), - dozorowaniem budowy, - wywozem ewentualnego gruzu, - projektem organizacji robót, - ewentualnymi pracami geodezyjnymi - innymi czynnościami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: Dokumentacja projektowa - załącznik 11 do SIWZ , Przedmiar robót - załącznik nr 13 do SIWZ, Projekty graficzne tablic informacyjno - promocyjnych - załącznik nr 14 do SIWZ STWiORB - załącznik 12 do SIWZ. Wszystkie plany i rysunki - dostępne są w załączniku na stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego w Biurze Rozwoju Dróg Wodnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach