Przetargi.pl
Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2009-2011.

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 2411270, 2411-279 , fax. 032 2414060
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Katowicka 105 105
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. (032) 2411270, 2411-279, fax. 032 2414060
    REGON: 00016624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2009-2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2009-2011 o powierzchni ogółem : około 22 000 m2 (rocznie). Przewidziany zakres robót: Wymagana technologia wykonania zamówienia: a)mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą białą przeznaczoną do poziomego znakowania dróg z napylanymi mikroelementami odblaskowymi, b)mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, strukturalnego - masą plastyczną chemoutwardzalną na zimno typu Biladur lub metodą równoważną. Zryczałtowany jednostkowy koszt wykonania 1m2 oznakowania poziomego winien obejmować następujące czynności: a)prace pomiarowe, b)roboty przygotowawcze i oznakowanie terenu robót, c)przygotowanie i dostarczenie materiałów, d)oczyszczenie i ewentualne osuszenie podłoża (nawierzchni), e)przedznakowanie, f)mechaniczne naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnych z dokumentacją projektową, wskazaniami w zleceniu Zamawiającego i załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach g)ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100). Wadium może być wniesione: 1.w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Katowicka 105 Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.w gwarancjach bankowych 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych 5.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Dziale Księgowości tut. Zarządu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 3. Złożą ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp a)Wykonawcy występujący wspólnie , winni ustanowić (pisemnie) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b)każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszelkie dokumenty, o których mowa w SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia załączniki Nr 2, Nr 3, Nr 4, do oferty mogą być złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; c)oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy może złożyć pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków; d)oświadczenie o spełnianiu warunku wskazanego w art. 22 ust.1pkt. 4 ustawy składa każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną); e)wniesione wadium w formie niepieniężnej musi wyraźnie wskazywać na wszystkie podmioty składające ofertę wspólną; f)wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych. 5.Szczegółowe warunki udziału w niniejszym postępowaniu: 5.1 Warunki dotyczące potencjału technicznego i zawodowego: a)Wykonawca powinien dysponować co najmniej następującym sprzętem: - dwiema samojezdnymi malowarkami wysokociśnieniowymi z automatycznym podziałem linii i posypem mikrokulek do wykonania cienkowarstwowych linii segregacyjnych, - jedną malowarką samojezdną z automatycznym podziałem linii i posypem mikrokulek do wykonania grubowarstwowego oznakowania poziomego masą chemoutwardzalną, - jedną malowarką do ręcznego ciśnieniowego malowania z automatycznym posypek mikrokulek, - jedną maszyną do śrutowania (usuwania) oznakowania poziomego, - jedną maszyną do frezowania (usuwania) oznakowania poziomego grubowarstwowego - jedną przyczepą z tablicą zamykającą U-26. b)Wykonawca musi dysponować następującymi osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i posiadający odpowiednie uprawnienia: - kierownik budowy - 1 osoba - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - dwie osoby posiadające uprawnienia do obsługi samojezdnych malowarek. c)Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością niżej wymagane ilości zrealizowanych robót budowlanych: - co najmniej dwie roboty budowlane potwierdzone dokumentami, w ramach których wykonano oznakowanie poziome cienkowarstwowe dróg publicznych o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każda (w ramach jednego zamówienia) - co najmniej dwie roboty budowlane potwierdzone dokumentami, w ramach których wykonano oznakowanie poziome grubowarstwowe o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł każda (w ramach jednego zamówienia). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1.warunek określony w pkt. 5.1 a spełniają łącznie 2.warunek określony w pkt. 5.1 b spełniają łącznie 3.warunek określony w pkt. 5.1 c spełniają łącznie 5.2Warunki ekonomiczne i finansowe: a)Wykonawca winien dysponować własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł, b)Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1. warunek określony w pkt. 5.2 a spełniają łącznie 2. warunek określony w pkt. 5.2 b spełniają łącznie 5.3Warunek dodatkowy: Wykonawca zobowiązuje się udzielić co najmniej: a) 12 miesięcznej gwarancji dla oznakowania cienkowarstwowego i elementów odblaskowych pryzmatycznych, b) 36 miesięcznej gwarancji dla oznakowania grubowarstwowego i elementów odblaskowych szklanych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 i 7 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia:Oświadczenie, że: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień,-posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,-znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oświadczenie, że:-nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.Oświadczenie, że:-zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.Oświadczenie, że:-uważa się za związanego z ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert i że w razie wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 2.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1; 2.2- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłość, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; B. Dokumenty, o których mowa w pkt. A lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Dokument, o którym mowa w pkt. A lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wyżej wymienionych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa odrębnie dokumenty wymienione w pkt. 2.1 i 2.2. 3.Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.1Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 2). 3.2Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( załącznik Nr 3 ) 3.3Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia przez cały okres realizacji zamówienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7.3.2, Wykonawca wskazał narzędzia urządzenia, którymi będzie dysponował. 3.4Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( załącznik Nr 4) - kierownictwo i personel. Zamawiający wymaga, aby stosowny załącznik do oferty zawierał dane personalne wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zarówno pełniących funkcje kierownicze, jak i inne, w tym także dane wszystkich robotników. 3.5Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7.3.4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.6 Dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w pkt. 6.2.1 b SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Dokumenty wymienione w pkt.3.1 ; 3.2; 3.3; 3.4; 3.5 i 3.6 mogą być złożone wspólnie przez Wykonawców. 4.Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.1Aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.2 Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty wymienione w pkt. 4.1 i 4.2 Wykonawcy składają wspólnie w zawiązku z tym, że warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy winni spełniać łącznie. Ponadto do oferty należy zqałączyć:wypełniony formularz ofertowy(załącznik Nr 1) dokument wpłaty wadium (kopie przelewu na rachunek bankowy, gwarancji itp.),wypełnione załączniki Nr 2,3,4, wypełnione wzory oświadczeń załączonych do SIWZ. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzuim.chorzow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach