Przetargi.pl
Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego odblaskowego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Piskorzewska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5049709 , fax. 062 5049701
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Piskorzewska 17 17
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5049709, fax. 062 5049701
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zp@zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego odblaskowego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego odblaskowego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony. 4.3.Miasto Kalisz zostało podzielone na trzy rejony, zgodnie z Wykazem ulic, stanow
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rejon I - - 2 184,00 zł Rejon II - - 2 075,00 zł Rejon III - 1 725,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a/dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia Niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia to w szczególności: - malowarka automatyczna wyposażona w pistolety natryskowe do farby i mikrokulek - 1 szt. - sprzęt umożliwiający mechaniczne starcie istniejącego oznakowania - 1 szt. - sprzęt do czyszczenia powierzchni malowanej z pyłu, kurzu, pisku, olejów i innych zanieczyszceń - 1 szt. - kamizelki ochronne pomarańczowe odblaskowe -1szt./osobę w brygadzie roboczej - tablice prowadzące ciągłe w prawo (lewo) U-3c (U-3d) - 2 zestawy/ brygadę roboczą - znaki drogowe C-9, C-10, A-14 z T-19 - 2 zestawy/brygadę roboczą - taśmy ostrzegawcze - 50 mb/brygadę roboczą - pachołki drogowe U-23 a - 50 szt./brygadę Roboczą - pojazd ze świetlnym przewoźnym zestwem do oznakowania robót - 1 szt/ brygadę roboczą Sprzęt o którym mowa powyżej jest niezbędny do bsługi jednego rejonu. W przypadku obsługi więcej niż jednego rejonu przez jednego Wykonawcę, winien on wykazać się proporcjonalnie większą ilością sprzętu i wyposażenia technicznego od tej jaka została ustalona dla jednego rejonu. Powyższe nie dotyczy sprzętu do usuwania istniejącego oznakowania. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawia w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. b/ wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w warunkach miejskich, minimum 3 zadań polegających na wykonaniu oznakowania poziomego o zakresie rzeczowym minimum 5000 m2 w każdym roku (łącznie 15.000m2), niezależnie od tego czy oferta obejmować będzie jeden, dwa lub trzy rejony. W przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, Wykonawca musi wykazać się realizacją łącznie 15.000m2 w tym okresie. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 5/ udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 6 miesięcy od dnia odbioru końcowego, 6/ zaakceptują termin realizacji: - odnowa istniejącego oznakowania: w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy - nowe oznakowanie do 31.10.2009 r. 7/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2.W celu oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1 wykonawca zobowiązany jest do: a)złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne i spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp oraz załączenie do oferty: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -wykazu posiadanych przez Wykonawcę narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, a obejmujących malowarki hydrodynamiczne z wymuszoną aplikacją mikrokul szklanych, pojazdy oraz urządzenia zabezpieczające zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, - wykazu wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w warunkach miejskich, minimum 3 zadań polegających na wykonaniu oznakowania poziomego o zakresie rzeczowym minimum 5000 m2 w każdym roku (łącznie 15.000m2), niezależnie od tego czy oferta obejmować będzie jeden, dwa lub trzy rejony. W przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, Wykonawca musi wykazać się realizacją łącznie 15.000m2 w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty wydane przez zarządców dróg, na terenie których zrealizowano zamówienia polegające na wykonaniu oznakowania poziomego w warunkach miejskich, potwierdzające że prace te zostały wykonane należycie. b/ złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz załączenia do oferty kserokopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwaga: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę kopii. Uwaga: dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane. 6.3. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 8.2. , na zasadzie spełnia -nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. 6.4. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 6.1.1, 6.1.3/, 6.1.4/ SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt.6 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 7.1. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik do SIWZ 7.2.oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 44 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik do SIWZ 7.3.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.5.wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, spełniających warunki, o których mowa w pkt 6.1.2.c) - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe), 7.6. dokumentów wydanych przez zarządców dróg na terenie których zrealizowano zamówienie polegające na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego odblaskowego w warunkach miejskich, potwierdzających, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.b. SIWZ zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7.5. SIWZ, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. 7.7. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert). Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.3., 7.6. i 7.7 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach