Przetargi.pl
Wykonanie i odbiór instalacji centralnego ogrzewania i przyłączy ciepłowniczych niskotemperaturowych ETAP 1

Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11-12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7722858 , fax. 075 7750173
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
    ul. Lubańska 11-12 11-12
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7722858, fax. 075 7750173
    REGON: 23116144800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i odbiór instalacji centralnego ogrzewania i przyłączy ciepłowniczych niskotemperaturowych ETAP 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie wymiany przyłącza ciepłowniczego niskotemperaturowego w kanale ciepłowniczym od wyjścia oznaczonego na rysunku jako wyjście H z budynku węzła cieplnego-kotłowni budynku głównego szpitala. Granicą opracowania jest ściana zewnętrzna budynku węzła cieplnego-kotłowni. Dalsze prace przy instalacji wewnętrznej we wspomnianym budynku odrębnego opracowania projektu węzła cieplnego. Granicą opracowania w budynku głównym szpitala są zawory odcinające i odcinająco-regulacyjne zaraz za wejściami do budynku głównego szpitala oznaczonych na rysunkach jako wejście J i wejście K. Wykonanie przyłącza ciepłowniczego niskotemperaturowego w kanale ciepłowniczym od wyjścia oznaczonego na rysunku jako wyjście H z budynku węzła cieplnego-kotłowni do budynku biurowego szpitala. Granicą opracowania jest ściana zewnętrzna budynku węzła cieplnego kotłowni. Dalsze prace przy instalacji wewnętrznej we wspomnianym budynku wg odrębnego opracowania projektu węzła cieplnego. Granicą opracowania w kierunku budynku głównego jest włączenie się w nowo wykonane przyłącze ciepłownicze z rur preizolowanych. Granicę zaznaczono na rysunku 1/S i 2/S Wykonanie przyłącza ciepłowniczego niskotemperaturowego od wyjścia oznaczonego na rysunku jako wyjście H z budynku węzła cieplnego-kotłowni do projektowanego budynku stacjonowania zespołów ratownictwa medycznego prowadzonego w kanale i w piwnicy budynku głównego szpitala. Granicą opracowania jest ściana zewnętrzna budynku węzła cieplnego-kotłowni. Dalsze prace przy instalacji wewnętrznej we wspomnianym budynku wg odrębnego opracowania projektu węzła cieplnego. Granicą opracowania w kierunku projektowanego budynku są zawory odcinające w piwnicy budynku głównego szpitala przy ścianie zewnętrznej do której będzie poprowadzone przyłącze ciepłownicze od projektowanego budynku. Za zaworami odcinającymi prace wchodzą w zakres prac zawartych w dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania budynku stacjonowania zespołów ratownictwa medycznego i będą realizowane w ramach odrębnego przedsięwzięcia. Wymianę sieci przesyłu pary technologicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, (natomiast wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty, o których mowa w w §2 ust 1 pkt 1 lit a,b) oraz dokumentów określonych w § 1 ust. 2 pkt 1, 2, 3, 3a, 5, 5a, 6, ust 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert złożonych przez wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz ofert nie odrzuconych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona o f e r t a musi zawierać p r a w i d ł o w o w y p e ł n i o n e i a k t u a l n e następujące dokumenty i oświadczenia (wg załączonych wzorów), potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y - Załącznik do siwz. 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że n i e p o d l e g a wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę do działania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty. 2) Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać realizację przynajmniej 3 zadań polegających na budowie lub wymianie przyłącza ciepłowniczego niskotemperaturowego w kanale ciepłowniczym o długości co najmniej 400 mb. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 7) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagana jest conajmniej jedna osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w budownictwie - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wraz z dokumentami potwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 4 i art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane - t.j. z 2006 r., Dz.U. Nr 156, poz. 1118). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. o minimalnej wartości ubezpieczenia w wysokości 200 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach