Przetargi.pl
Wykonanie i montaż małego placu zabaw w ramach Rządowego projektu Radosna szkoła w Blachowni

Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg

  • Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
    ul. Sienkiewicza 22 22
    42-290 Blachownia
    tel. 034 3270409, 3270461
    REGON: 00052361400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blachownia.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż małego placu zabaw w ramach Rządowego projektu Radosna szkoła w Blachowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie (zaprojektowanie, wykonanie i montaż) małego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Blachowni zgodnie z Uchwałą Nr 112/2009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia Radosna Szkoła. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale III pkt. 1 obejmuje wykonanie robót budowlanych: - Wykonanie podbudowy dla nawierzchni elastycznej i placu zabaw - ok. 240m2, - Montaż nawierzchni bezpiecznych elastycznych, amortyzujących upadek z wys. 1,50m (do części zabawowo-ruchowej Euroflex w kolorze pomarańczowym - ok. 150 m2, na ścieżki Euroflex w kolorze niebieskim - ok. 20m2) - Montaż urządzeń placu zabaw - zestaw - drabina dwustronna, kratownica z drewna lub łańcuchów, kółka do podciągania, lina do wspinania, huśtawka wisząca - 1 szt., - huśtawka podwójna - 1 szt., - drabina pozioma - 1 szt., - zjeżdżalnia - 1 szt., - ławka z oparciem - 2 szt., - tablica informacyjna (regulamin placu zabaw) - 1 szt., - kosz na śmieci - 1 szt., - Wykonanie ogrodzenia z siatki (siatka stalowa powlekana w kolorze zielonym wraz z naciągiem wys. 1,5m - ok. 50 m b + słupki) lub ogrodzenie drewniane - Wykonanie terenów zielonych (przygotowanie podłoża, obsianie trawą sportową - ok. 70m2) Plac zabaw należy zaprojektować i wykonać zgodnie z wytycznymi stanowiącymi Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, montażowych oraz zagospodarowania terenów zielonych zgodnie z Rozdziałem III pkt. 1 i pkt. 2. 5. Wymagania Zamawiającego: a. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z wytycznymi stanowiącymi Załącznik Nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zestawieniem urządzeń do zamontowania stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z pomieszczeń będących w jego dyspozycji. c. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec swoich pracowników i osób trzecich za szkody wynikłe w trakcie wykonywania robót budowlanych. d. Wykonawca zapewni właściwą, jakość i niezawodność wykonanych przez siebie robót budowlanych. e. Wykonawca udzieli pisemnej, co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, . Do oferty należy dołączyć deklaracje zgodności oraz certyfikaty na zastosowane urządzenia. g. Wykonawca może zamienić zastosowane materiały na materiały o niezgorszych parametrach, w myśl art. 30 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity z późniejszymi zmianami), jednakże Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego . Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1a pkt. 1 dopuszcza możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w całości lub w części, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 365352002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Blachowni, przed upływem terminu składania ofert, 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. W pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II/O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 4638 b. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c. W gwarancjach bankowych, d. W gwarancjach ubezpieczeniowych, e. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d. wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: b. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn e. leżących po stronie wykonawcy, . w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach