Przetargi.pl
Wykonanie i montaż konstrukcji bramowych wraz z oznakowaniem w ciągu drogi krajowej nr 12 od km 122+050 do km 122+450 - Rondo Konstytucji 3 Maja w Głogowie

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 186
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3347370 , fax. 071 334 73 63, 367 17 69
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 186 186
    53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69
    REGON: 01751157500082
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż konstrukcji bramowych wraz z oznakowaniem w ciągu drogi krajowej nr 12 od km 122+050 do km 122+450 - Rondo Konstytucji 3 Maja w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i montaż konstrukcji bramowych wraz z oznakowaniem w ciągu drogi krajowej nr 12 od km 122+050 do km 122+450 - Rondo Konstytucji 3 Maja w Głogowie w zakresie: 1. Wykonanie dokumentacji technicznej na podstawie której zostaną posadowione i zamontowane konstrukcje bramowe do oznakowania. 2. Demontaż-rozbiórka 4 istniejących konstrukcji bramowych wraz z zamontowanym na nich oznakowaniem w ilości 8 szt. tablic E-2b o łącznej powierzchni 60,4 m2. Wywóz materiału z rozbiórki na bazę materiałową zlokalizowaną w Głogowie przy ul. Mickiewicza 61. Odwóz do 5 km. 3. Wykonanie 4 kpl. fundamentów i montaż czterech nowo zaprojektowanych kratowych konstrukcji bramowych. Konstrukcje bramowe należy zaprojektować jako stalowe zabezpieczone antykorozyjnie w technologii cynkowania ogniowego. 4. Montaż nowego oznakowania pionowego - tablic E-2b w ilości 8 szt o łącznej powierzchni 60,4 m2. 5. Montaż barier ochronnych typu SP-06/2 zbezpieczających słupy bramownic przed uderzeniem i zniszczeniem w ilości łącznej 160 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN, (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Kredyt Bank SA IV O/Wrocław, nr 43 1500 1793 1217 9002 3658 0000, b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 3 letni staż pracy , uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) osoba proponowana do opracowania dokumentacji i sprawowania nadzoru autorskiego: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 3 letni staż pracy jako projektant , uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: Koparka 1 szt, wibrator do betonu 1 szt, zagęszczarka do betonu 1 szt, dźwig (o udźwigu minimum 10 ton) 1 szt, samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności min. 6 Mg 1 szt, zestaw znaków drogowych do prowadzenia prac w pasie drogowym 1 zestaw. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: 3 zadania polegające na montażu kratowych konstrukcji do oznakowania. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt III.2 muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.2, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt III.2. Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: a) Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt III.2. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia rozumie się uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane), aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. c) Wykaz środków transportu i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza 3.4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia i środki transportu, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń i środki transportu. d) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. Do informacji powinny być dołączone dokumenty z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1.b) i c) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.b). - c). 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.a) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 1.b) - 1.c) albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach