Przetargi.pl
WYKONANIE I MONTAŻ ELEMENTÓW INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W POMORSKIM ZESPOLE PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH, ODDZIAŁ ZESPOŁU- NADMORSKI PARK KRAJOBRAZOWY Z SIEDZIBĄ WE WŁADYSŁAWOWIE

Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Ul. Szarych Szeregów 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 98 29 , fax. 59 842 98 29
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych
    Ul. Szarych Szeregów 14 14
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 98 29, fax. 59 842 98 29
    REGON: 22103768000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE I MONTAŻ ELEMENTÓW INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W POMORSKIM ZESPOLE PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH, ODDZIAŁ ZESPOŁU- NADMORSKI PARK KRAJOBRAZOWY Z SIEDZIBĄ WE WŁADYSŁAWOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż elementów infrastruktury turystycznej w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych-Oddział Zespołu- Nadmorski Park Krajobrazowy z siedzibą we Władysławowie, polegających na: 1) Wykonaniu i montażu 20 sztuk drewnianych stelaży i zamocowanie na nich metalowych tablic informacyjnych o wymiarach 1000 x 400 mm, które dostarczy Zamawiający. Montażu ww. tablic należy dokonać na terenie Nadmorskiego Parku Krajobrazowego w miejscu wskazanym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - Kierownika Oddziału Zespołu we Władysławowie Pana Jarosława Jaszewskiego tel. 501 094 460 i zgodnie z jego wytycznymi. a) parametry techniczne stelaża: - słupy nośne 2 szt.,- kantówka o wym. 2900 x120 x60 mm, w części dolnej wzmocnione poprzez nabicie naprzeciwlegle dwóch desek o wym. 1000 x120 x25 mm, w górnej części zaciętych pod kątem 45?. Na końcu każdego słupa w jego dolnej części nabita poprzecznie deska o wym. ok. 200x100x120 mm, uniemożliwiająca wyciągnięcie słupa z ziemi. W górnej części słupy zacięte pod kątem 30? w celu zamontowania daszka ochronnego, b) stelaż pod tablice - deski o wym. 1000 x 100 x25 mm x 4 szt. wzmocnione na końcach poprzez nabicie dwóch poprzecznych desek o wym. 400x140x25 mm, stelaż zamocowany do słupów nośnych czterema wkrętami do drewna 70 x 6 mm.c) daszek ochronny - deska o wym. 1200 x140 x25 mm zamocowana na słupach nośnych ze spadkiem 30? d) montaż tablicy informacyjnej - 6 wkrętów do drewna, 4 wkręty skrajne 40x4 mm, 2 wkręty środkowe 25x4 mm, wkręty o płaskiej podstawie łba.2) Materiały:- słupy nośne i deski wzmacniające słupy - drewno iglaste modrzew,- pozostałe elementy konstrukcji - drewno iglaste modrzew lub świerk, - wilgotność - drewno powietrznosuche.3) Wszystkie elementy drewniane strugane czterostronnie, zaimpregnowane poprzez dwukrotne malowanie preparatem typu drewnoochron w kolorze DĄB , dodatkowo w dolnej części słupy nośne do wys. 1 m zabezpieczone przed wilgocią poprzez dwukrotne malowanie preparatem ochronnym na bazie bitumu. 4) Całość konstrukcji wkopana w ziemię na głębokość ok. 70 cm, każdy słup nośny ustabilizowany w strefie przygruntowej dwoma kamieniami polnymi o średnicy nie mniejszej niż 20 cm. 5) Schemat konstrukcji i podstawowe wymiary przedstawiono w części graficznej- Załącznik nr 1 do SIWZ (rysunek nr 1 i 2). 6) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w SIWZ i w/w załączniku do SIWZ. 7) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45422100-2 usługi stolarki drewnianej,8) Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienie na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9) Na realizację całości przedmiotu zamówienia zostanie udzielona 3 letnia gwarancja. 10) W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad. 11) Wymagany przez Zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 7 dni roboczych licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego, faxem i/lub elektronicznie (e-mail) przez Zamawiającego. 12) Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 13) Formularz ofertowo-cenowy, który stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty Wykonawcy ma zawierać cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i które poniesie Wykonawca. Wzór formularza stanowi dodatek Nr 1 do SIWZ. 14) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularzu ofertowo- cenowy) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 15) Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 16) Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pomorskieparki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach