Przetargi.pl
Wykonanie i montaż elementów infrastruktury informacyjnej w ramach projektu Rewitalizacja strefy A obszaru zdegradowanego starego Miasta w Tczewie

Gmina Miejska Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, Plac Piłsudskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7759343 , fax. 58 7759355
  • Data zamieszczenia: 2012-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Tczew
    Plac Piłsudskiego 1 1
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7759343, fax. 58 7759355
    REGON: 19167527300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż elementów infrastruktury informacyjnej w ramach projektu Rewitalizacja strefy A obszaru zdegradowanego starego Miasta w Tczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż elementów infrastruktury informacyjnej w ramach projektu Rewitalizacja strefy A obszaru zdegradowanego Starego Miasta w Tczewie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 -2013. Zadanie 1 - opracowanie projektu graficznego i umieszczenie go na 15 tablicach informacyjnych z poliwęglanu oraz osadzenie na istniejących konstrukcjach tablic pionowych, z uwzględnieniem dostarczonego tekstu, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na przebiegu tras szlaków spacerowych Starego Miasta w Tczewie. Zadanie 2 - wykonanie i zamontowanie tablic oznakowania poziomego według projektu przekazanego przez Zamawiającego oraz poziomych znaków z granitu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na przebiegu tras szlaków spacerowych Starego Miasta w Tczewie. Zadanie 1: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie projektu graficznego dla każdej z 15 tablic, z wykorzystaniem przekazanego przez Zamawiającego tekstu i obowiązkowych elementów graficznych. 2. Tablice o wymiarach max. 60 cm x 100 cm winny być wykonane z poliwęglanu o grubości nie mniejszej niż 4 mm. Drukowanie kolorowej grafiki bezpośrednio od wewnątrz. Osadzenie tablic na istniejących konstrukcjach tak, aby nie był widoczny sposób mocowania. Należy pozostawić warstwę ochronną materiału do momentu odbioru tablic. Informacje na tablicach winny być wydrukowane na folii drukiem solventowym trwałym (tzw. twardy solvent). Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiaru wysokości i szerokości tablic z natury. Konstrukcje pod tablice rozmieszczone są wzdłuż szlaków Starego Miasta w Tczewie. 3. Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu opracowanie projektów graficznych do konsultacji w wersji elektronicznej (pdf) za pośrednictwem poczty elektronicznej, ostateczną wersję projektu przed nadrukowaniem Wykonawca prześle Zamawiającemu w wersji elektronicznej (pdf) za pośrednictwem poczty elektronicznej i na nośniku danych na adres: Urząd Miejski w Tczewie, plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew. 4. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag i zmian w projekcie graficznym w terminie do 3 dni roboczych od przedstawienia projektów przez Wykonawcę. W przypadku zgłoszenia uwag lub zmian przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia zgłoszonych zmian w projekcie graficznym oraz przedstawienia Zamawiającemu poprawionego projektu w terminie do 4 dni roboczych od dnia otrzymania uwag Zamawiającego projektu. Wykonawca może przystąpić do prac związanych z nadrukiem projektu tablic po pisemnym zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznej wersji. Zmiany wynikające z uwzględnienia uwag Zamawiającego nie stanowią podstawy do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 5. Elementy graficzne, które Wykonawca musi uwzględnić w projekcie tablic informacyjnych, znajdują się w załączniku nr 1 SIWZ. Załącznik przedstawia wizerunki poglądowe. Zamawiający dostarczy wersje elektroniczne elementów graficznych Wykonawcy po podpisaniu umowy. 6. Sposób przygotowania projektów tablic musi być zgodny z wytycznymi dotyczącymi promocj i oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Wykonawca wyraża zgodę na bezpłatne i nieograniczone w czasie wykorzystywanie przez Zamawiającego projektów graficznych oraz filmowania tablic informacyjnych w celach promocyjnych i informacyjnych Zamawiającego, w tym m.in. do zamieszczania ich w prasie, telewizji, internecie, w materiałach elektronicznych, ulotkach i folderach. 7. Wykonawca zobowiązany jest, po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego przedstawionych wersji ostatecznych projektów graficznych, do wykonania i montażu tablic w miejscach wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego na terenie Starego Miasta w Tczewie. 8. Przekazanie i odbiór techniczny przedmiotu umowy zostaną dokonane w obecności przedstawicieli stron. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. W razie wystąpienia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w umowie lub SIWZ, Wykonawca bez prawa do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany jest w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego usunąć wszelkie usterki. 9. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi 36 miesięcy. 10. Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, liczy się od dnia podpisania protokołu jego odbioru. 11. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji. 12. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 13. W przypadku dwóch napraw tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie dokonać wymiany wadliwego asortymentu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych. 14. Transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 15. Każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji asortymentu. 16. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt. Zadanie 2: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie i montaż w posadzkach odlewów z brązu 555 według wzoru (odlewu) gipsowego dostarczonego przez Zamawiającego. Należy wykonać 34 odlewy według wzoru 1 (Droga spacerowa) - załącznik nr 2 a do SIWZ i 34 odlewy według wzoru 2 (Szlak forteczny) - załącznik nr 2 b do SIWZ. Średnica obu wzorów wynosi 40,5 cm., grubość 1 cm. b) zakup i montaż 30 szt. poziomych znaków informacyjnych z granitu, w których mocowane będą odlewy z brązu opisane w ppkt a), wymagające takiego zamocowania (pozostałe odlewy posiadają przygotowane podłoże z płyty granitowej). Wzór znaku informacyjnego przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Odlewy należy wykonać z brązu 555. Odlewy, w celu ich zakotwienia do zbrojonego bloku betonowego muszą być wyposażone w wąsy z prętów żebrowanych fi 10. Mocowanie odlewów do podłoża poprzez wykonanie bloku betonowego o wym. 210x800x800 mm., zbrojonego siatką fi 6 jak na rysunku stanowiącym załącznik 3a do SIWZ. Blok betonowy należy wykonać zgodnie z załącznikiem 3 b do SIWZ. 3. Przekazanie i odbiór techniczny przedmiotu umowy zostaną dokonane w obecności przedstawicieli stron. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. W razie wystąpienia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w umowie lub SIWZ, Wykonawca bez prawa do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany jest w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego usunąć wszelkie usterki. 4. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi 36 miesięcy. 5. Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, liczy się od dnia podpisania protokołu jego odbioru. 6. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji. 7. Czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 8. W przypadku dwóch napraw tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie dokonać wymiany wadliwego asortymentu na nowy. Liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych. 9. Transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji asortymentu. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach