Przetargi.pl
Wykonanie i montaż bram wjazdowych do garaży Stacji

Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8414520 , fax. 059 8414520
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stacja Pogotowia Ratunkowego
    Ul. Paderewskiego 5 5
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8414520, fax. 059 8414520
    REGON: 77154959400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż bram wjazdowych do garaży Stacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i montaż 28 szt. bram wjazdowych do garaży, w tym równeiż demontaż i wywiezienie starych bram oraz przygotowanie otworów do montażu nowych bram. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442212409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wnosi się.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca: 1) w okresie ostatnich 3 lat wykonał zamówienia odpowiadające swym rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w sposób należyty 2) oświadczy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 3), 3) wykaże, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług z okresu ostatnich 3 lat (wg załącznika nr 4) odpowiadających swym rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg załącznika nr 3 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu do składania ofert). 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną