Przetargi.pl
WYKONANIE I MONTAŻ 28 PAWILONÓW HANDLOWYCH (STRAGANÓW DREWNIANYCH) JAKO OBIEKTÓW TYMCZASOWYCH ZWIĄZANYCH Z OGRANIZACJĄ KIERMASZU NA RYBIM RYNKU W BYDGOSZCZY

Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85674 Bydgoszcz, ul. Gdańska 173-175
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 280 009 , fax. 523 280 024
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy
    ul. Gdańska 173-175
    85674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 280 009, fax. 523 280 024
    REGON: 9007292000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE I MONTAŻ 28 PAWILONÓW HANDLOWYCH (STRAGANÓW DREWNIANYCH) JAKO OBIEKTÓW TYMCZASOWYCH ZWIĄZANYCH Z OGRANIZACJĄ KIERMASZU NA RYBIM RYNKU W BYDGOSZCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2 ust. 8 UPZP, polegające na wykonaniu, montażu i demontażu straganów drewnianych użytkowanych jako obiekty tymczasowe, wielokrotnego montażu na Rybim Rynku. Wszystkie elementy należy przygotować zgodnie z instrukcją montażu i trwale oznakować (w miejscu niewidocznym oznaczyć numer elementu oraz numer pawilon), pozostawić niezbędne luzy montażowe. Bezwzględnie dbać o estetykę wykonania każdego elementu. Sporządzić wykaz zastosowanych materiałów (m.in. farb, okuć) z podaniem nazw handlowych, symboli, nazwy producenta. Właściwości techniczne potwierdzić odpowiednim dokumentem (atest, deklaracja zgodności z normą). Poszczególne elementy (wcześniej oznakowane) należy ułożyć na środkach transportu, zabezpieczyć przed uszkodzeniem i przemieszczeniem podczas przewożenia, a także dostarczyć przygotowane elementy na miejsce montażu wskazane przez Zamawiającego. Miejsce montażu poszczególnych pawilonów oznaczone zostanie na planie sytuacyjnym dostarczonym przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy. Przed przystąpieniem do prac montażowych należy sprawdzić stan podłoża, wyeliminować wszelkie przeszkody możliwe do usunięcia, sprawdzić spadki i nachylenie. Rozładunek w miejscu montażu możliwy będzie po zabezpieczeniu miejsca montażu przed wstępem osób postronnych. Pawilony zmontowane oraz prefabrykaty przeznaczone do montażu należy zabezpieczyć przed kradzieżą oraz aktami wandalizmu aż do momentu odbioru końcowego. Prace należy rozpocząć od ustawienia we wskazanym miejscu ram stalowych oraz ich wypoziomowania. Zmontować pawilony z gotowych prefabrykatów, zamontować okucia, wykonać wszelkie połączenia i uszczelnienia. Zamontować obróbki i elementy wyposażenia. Sprawdzić jakość wykonania, a w szczególności połączenia skręcane i uszczelnienie pokrycia dachu. Pawilony po montażu, w formie gotowej do użytkowania przekazać Zamawiającemu. Fakt ten potwierdzić stosownym protokołem. Przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w tym projekt z naniesionymi zmianami. Roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją przy udziale środków, które zapewnią osiągnięcie projektowanej wytrzymałości, układu geometrycznego i wymiarów konstrukcji. Transport prefabrykatów na miejsce montażu, demontaż obiektu po okresie użytkowania, transport 3x w odległości do 20 km zgodnie z przedmiarem przy demontażu, transport x2 w odległości do 20 km zgodnie z przedmiarem przy montażu. Pierwszy montaż do 20 km od siedziby Zamawiającego. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a UPZP. Zostały określone w pkt.13 SIWZ. Roboty w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w: 1) Dokumentacja (D) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ST), opracowane przez PBU „PORTAL” 59 85-090 BYDGOSZCZ, UL. Powst. Wlkp. 55/49, Opracowała inż. Agnieszka Ziembińska. 2) Przedmiar robót, 3) Wzór umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią integralną część SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.myslecinek.pl w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Uwaga: Jeżeli w SIWZ i załącznikach znajdują się jakiekolwiek nazwy własne to świadczą one o jakości materiałów/urządzeń/rozwiązań, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/urządzeń/rozwiązań równoważnych o parametrach, nie gorszych niż te na które wskazują zastosowane nazwy. 3.2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 1. Roboty budowlane w zakresie altan, CPV: 45211320-8. 2. Roboty budowlane w zakresie obiektów handlowych, CPV: 45213112-1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł brutto (dziesięć_tysięcy_złotych 00/100). 2. Wadium wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 2.3.gwarancja bankowa, 2.4. gwarancja ubezpieczeniowa, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskie Agencji Rozwoju Przedsiębiorczość (tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 359 z późn. zm.). 3.Wadium w pieniądzach należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego nr rachunku 76 1440 1215 0000 0000 1625 2867 PKO Bank Polski z adnotacją „Wadium- „WYKONANIE I MONTAŻ 28 PAWILONÓW HANDLOWYCH (STRAGANÓW DREWNIANYCH) JAKO OBIEKTÓW TYMCZASOWYCH ZWIĄZANYCH Z OGRANIZACJĄ KIERMASZU NA RYBIM RYNKU W BYDGOSZCZY”. Za datę zapłaty wadium uznaje się moment wpływu na konto Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie w formie poręczenia lub gwarancji powinno być złożone w formie zabezpieczającej skuteczne dochodzenie roszczeń przez Zamawiającego i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający wniesienia wadium. 6. Zwrot wadium następuje w trybie i na warunkach określonych art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 upzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia ustawowych postaw do jego zatrzymania, określonych w art. 46 ust. 4a-5 upzp. Oferta zostanie odrzucona jeżeli:11. Wadium nie zostanie wniesione w terminie na podstawie 89 ust.1 pkt. 7b.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 11.1.1.1. i 11.1.1.2. siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z § 14 ust. 2. ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. §14 ust. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. §14 ust. 1. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art.22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w §2 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”. 11.2.1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu może, zgodnie z art. 22a uPZP, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia § 14. 1. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11.2.2.Zamawiający informuje, że „stosowna sytuacja”, o której mowa pkt.11.2.1. siwz może zaistnieć jedynie w przypadku, gdy: a. wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby na potrzeby realizacji zamówienia, b. zamawiający oceni czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 upzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 upzp. 11.7. W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający w celu zbadania czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 uPzp oraz podstawy wykluczenia przewidziane w art.24 ust.5 pkt.1, które wskazane zostały przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w siwz, zażąda przedłożenia w stosunku do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 11.6.2.1. siwz. 11.8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 11.6.2.1. SIWZ, -składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11.9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkana ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w 11.8. siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 11.10. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. 11.1.1.1. i 11.1.1.2. siwz, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 uPzp, lub innych dokumentów są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia ofert wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11.11. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 uPzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenie lub dokumenty dotyczącego tego Wykonawcy lub może je uzyskać a pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 luty 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Zgodnie z §10 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126) Wykonawca zobowiązany jest wskazać dostępność oświadczeń lub dokumentów, które są w posiadaniu Zamawiającego albo które są dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 11.12.5. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych, lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający , z zastrzeżeniem ust. 24aa UPZP, zbada czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 UPZP oraz podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 pkt. 1 UPZP, które wskazane zostały przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach