Przetargi.pl
Wykonanie i konserwację oznakowania pionowego na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w latach 2010-2011

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i konserwację oznakowania pionowego na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w latach 2010-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w latach 2010 - 2011. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Prace objęte bieżącą konserwacją, rozliczane miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym: - bieżąca kontrola stanu technicznego znaków; po każdorazowym objeździe należy sporządzić protokół z wykonanych robót konserwacyjnych, -likwidacja odwróceń i zgięć oznakowania, pochyleń słupków podznakowych i łańcuchowych, poprawa mocowania, - mycie elementów licowych oznakowania w celu poprawy widoczności, - zasłanianie elementów oznakowania pionowego oraz wykonywanie tymczasowych zabezpieczeń, urządzeniami bezpieczeństwa ruchu (tablice wygrodzeniowe, kierujące, taśmy ostrzegawcze), w przypadku okazjonalnych zmian organizacji ruchu - uroczystości państwowe, lokalne święta, itp -wg potrzeb Zamawiającego, - zapewnienie możliwości składowania materiałów pochodzących z odzysku, - prowadzenie książki bieżącej kontroli oznakowania ulic i dróg na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny, potwierdzanej wpisami Zamawiającego, - odsłanianie widoczności znaków poprzez przycinkę drobnych jednorocznych gałęzi drzew. Powyższe prace rozliczane będą miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym brutto powstałym po przemnożeniu ceny jednostkowej brutto za wykonanie 1 szt. średniego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary (krawędzie gięte, z wykorzystaniem folii odblaskowej - stanowiącej cenę ofertową brutto (poz. 1 w tabeli w pkt II ppkt 2) przez wskaźnik 10. 2. Prace objęte zakresem zamówienia, a wykonywane na podstawie protokołu konieczności, rozliczane cenami jednostkowymi brutto powstałymi po przemnożeniu ceny ofertowej przez podane poniżej wskaźniki: lp., Rodzaj prac, wskaźnik:1. Wykonanie 1 szt. średniego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary; krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji - cena ofertowa-1; 2. Wykonanie 1 szt. średniego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary; krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej II generacji- 2,1; 3. Wykonanie 1 szt. dużego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji- 1,29; 4. Wykonanie 1 szt. małego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji 0,75; 5. Wykonanie 1 szt. małego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej II generacji- 1,25; 6. Wykonanie 1m? tabliczki podznakowej o symbolach G,T,U na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej malowanej na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji- 2,32; 7. Wykonanie 1m? tabliczki podznakowej o symbolach G,T,U na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej malowanej na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej II generacji- 4,40; 8. Wykonanie nietłukącego lustra drogowego ? 800- 8,50; 9. Montaż 1 szt. znaku drogowego, tabliczki podznakowej, lustra drogowego w sposób trwały, uniemożliwiający obrócenie np. nitowanie- 0,20; 10. Demontaż 1 szt. znaku drogowego, tabliczki podznakowej, lustra drogowego- 0,06; 11. Wykonanie 1 szt. słupka podznakowego z rury stalowej ocynkowanej, o śr. Wys. 3,5m ? 60, posiadającego elementy mocujące w gruncie- 0,57; 12. Wykonanie 1 szt. słupka ogrodzenia łańcuchowego o wys. 1,10m z rur stalowych ? 60, warstwa powierzchniowa malowana na kolor biało - czerwony- 0,40; 13. Wykonanie 1 szt. słupka ogrodzenia łańcuchowego o wys. 1,10m z rur ? 60 (ocynkowanej) malowanej proszkowo z elementami odblaskowymi w kolorze czerwonym- 0,70; 14. Wykonanie 1 szt. słupka blokującego o wys. 0,80 m z rur stalowych ? 120, warstwa powierzchniowa malowana na kolor biało - czerwony- 0,68; 15. Montaż 1 szt. słupka podznakowego, łańcuchowego, blokującego w sposób trwały -betonowanie- 0,20; 16. Demontaż 1 szt. słupka podznakowego, łańcuchowego, blokującego- 0,13; 17. Wykonanie łańcucha do ogrodzenia łańcuchowego o dł. 1,5-2,0 m i grubości 6 mm - malowanego na kolor szary- 0,10; 18. Wykonanie łańcucha ocynkowanego do ogrodzenia łańcuchowego o dł. 1,5-2,0 m i grubości 4mm- 0,10; 19. Montaż łańcucha- 0,03; 20. Wykonanie 1m? tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E, I generacji- 2,55; 21. Wykonanie 1m? tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E, II generacji- 5,60; 22. Wykonanie 1m? tablicy informacyjnej III generacji (fluorescencyjnej) 8,15; 23. Montaż 1m? tablica informacyjnej III generacji (fluorescencyjnej) 0,32. 24. Montaż 1m? tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E 0,28; 25. Demontaż 1m? tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E- 0,28; 26. Wykonanie 1m? tablicy o symbolu F I generacji (znaki uzupełniające) - wymagania technologiczne jak dla znaków- 2,40; 27. Wykonanie 1m? tablicy o symbolu F II generacji (znaki uzupełniające) - wymagania technologiczne jak dla znaków- 4,40. 28. Montaż 1m? tablicy o symbolu F- 0,32; 29. Demontaż 1m? tablicy o symbolu F - 0,20; 30. Malowanie słupka ogrodzenia łańcuchowego wys. 1,10m (na kolor biało-czerwony)- 0,09; 31. Malowanie łańcucha- 0,04; 32. Wykonanie ozdobnego słupka wygrodzeniowego -3,80; 33. Wykonanie łańcucha do słupka ozdobnego- 0,80; 34. Montaż ozdobnego słupka- 0,20; 35. Montaż ozdobnego łańcucha - 0,05. Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo o Ruchu Drogowym z dn. 20 czerwca 1997r. (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn.zm). 3. Wymagania technologiczne w zakresie trwałości znaków: Lico winno być wykonane techniką sitodruku. Minimalna grubość podkładu winna wynosić: - dla znaków z pojedynczego giętą krawędzią-1,25 mm, - dla znaków z podwójnie giętą krawędzią- 1,0 mm, 4. W okresie trwałości znaku materiały, z których wykonane są tarcze i lico, a także sposób wykończenia znaku muszą wskazywać pełną odporność na oddziaływanie wszelkich czynników atmosferycznych i występujących w normalnych warunkach czynników chemicznych- w tym korozję elektrochemiczną. 5. Każdy znak musi mieć tabliczkę znamionową określającą: producenta lub dostawcę, datę produkcji rok, miesiąc, materiał lica znaku, datę ustawienia znaku rok, miesiąc; tabliczkę należy wykonać w sposób umożliwiający czytelność znaku przez cały okres jego użytkowania, a materiały użyte do mocowania znaków muszą być wykonane ze stali ocynkowanej. 6. Każdorazowy zakres oraz termin realizacji prac wymienionych w pkt II ppkt 2 Zamawiający określi protokołem konieczności, sporządzanym po każdorazowym, przeprowadzonym 1 raz w tygodniu wraz z Wykonawcą, objeździe gminy. Do odbioru prac oraz do ich przekazania i objazdu Gminy transport zapewnia Wykonawca. 7. Zamawiający będzie dokonywał odbioru prac przy udziale Wykonawcy, w terminie 5 dni roboczych od daty ich zakończenia, określonej w protokole konieczności. 8. Na czas realizacji zamówienia, Wykonawca zapewnia dyspozycyjność firmy na potrzeby Zamawiającego oraz całodzienny stały kontakt telefoniczny w celu umożliwienia przekazywania robót do realizacji (nr tel............................., fax....................... w godz. 7:30 - 15:30 i w godz. 15:30 - 7:30) łącznie z dniami wolnymi od pracy. 9. Zamawiający, przed upływem okresu obowiązywania umowy, dokona ostatecznego odbioru prac. 10. Zdemontowane i zniszczone znaki, słupki itp. nie nadające się do ponownego wykorzystania, Wykonawca będzie przekazywał protokólarnie Zamawiającemu. 11. Znaki drogowe muszą posiadać Aprobatę Techniczną i Krajowy Certyfikat Zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. z 2004r.Nr 198 poz.2041 z późn. zm.) (system I).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 3000,00 zł. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 30 grudnia 2009 roku do godziny 1000. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:- spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - zaakceptują warunki zawarte w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem (urzędowo, notarialnie lub przez pełnomocnego przedstawiciela wykonawcy), ich odpisy lub kserokopie: - Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia; załączyć aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie z rejestru działalności gospodarczej; - Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; załączyć wykaz zrealizowanych, w ciągu ostatnich trzech lat zadań o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, potwierdzony referencjami zamawiających o jakości wykonania zamówienia; - Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; - Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; - Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub załączyć aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego ; -         Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub załączyć aktualne zaświadczenie z ZUS-u; -wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza wykonawca powierzyć podwykonawcom - podać nazwę podwykonawcy; załączyć umowę regulującą współpracę wykonawcy z podwykonawcą w sprawie realizacji zamówienia publicznego; - kosztorys ofertowy szczegółowy; -potwierdzenie wniesienia wadium. BRAK JAKIEGOKOLWIEK Z WYŻEJ WYMIENIONYCH DOKUMENTÓW LUB ZŁOŻENIE DOKUMENTU W NIEWŁAŚCIWEJ FORMIE (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) SPOWODUJE WYKLUCZENIE WYKONAWCY LUB ODRZUCENIE OFERTY.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin usunięcia usterek
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach