Przetargi.pl
Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w 2012 roku

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w 2012 roku. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Prace objęte bieżącą konserwacją, rozliczane miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym: - bieżąca kontrola stanu technicznego znaków; po każdorazowym objeździe należy sporządzić protokół z wykonanych robót konserwacyjnych, - likwidacja odwróceń i zgięć oznakowania, pochyleń słupków pod znakowych i łańcuchowych, poprawa mocowania, - mycie elementów licowych oznakowania w celu poprawy widoczności, - zasłanianie elementów oznakowania pionowego oraz wykonywanie tymczasowych zabezpieczeń, urządzeniami bezpieczeństwa ruchu (tablice wygrodzeniowe, kierujące, taśmy ostrzegawcze), w przypadku okazjonalnych zmian organizacji ruchu (uroczystości państwowe, lokalne święta, itp) -wg potrzeb Zamawiającego, - odsłanianie widoczności znaków poprzez przycinkę gałęzi drzew, - prowadzenie książki bieżącej kontroli oznakowania ulic i dróg na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny. Powyższe prace rozliczane będą miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym brutto. 2. Prace objęte zakresem zamówienia, a wykonywane na podstawie protokołu konieczności, rozliczane cenami jednostkowymi brutto powstałymi po przemnożeniu ceny ofertowej przez podane poniżej wskaźniki: lp. Rodzaj prac wskaźnik 1. Wykonanie 1 szt. Średniego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary; krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji - cena ofertowa 1 2. Wykonanie 1 szt. średniego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary; krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej II generacji 2,1 3. Wykonanie 1 szt. dużego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji 1,29 4. Wykonanie 1 szt. małego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji 0,75 5. Wykonanie 1 szt. małego znaku drogowego na podkładzie stalowym ocynkowanym malowanym na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej II generacji 1,25 6. Wykonanie 1m? tabliczki podznakowej o symbolach G,T,U na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej malowanej na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej I generacji 2,32 7. Wykonanie 1m? tabliczki podznakowej o symbolach G,T,U na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej malowanej na kolor szary, krawędzie gięte z wykorzystaniem folii odblaskowej II generacji 4,40 8. Wykonanie nietłukącego lustra drogowego ? 800 8,50 9. Montaż 1 szt. znaku drogowego, tabliczki podznakowej, lustra drogowego w sposób trwały, uniemożliwiający obrócenie (np. nitowanie) 0,20 10. Demontaż 1 szt. znaku drogowego, tabliczki podznakowej, lustra drogowego 0,06 11. Wykonanie 1 szt. słupka podznakowego z rury stalowej ocynkowanej, o śr. Wys. 3,5m ? 60, posiadającego elementy mocujące w gruncie 0,57 12 Wykonanie 1 szt. słupka ogrodzenia łańcuchowego o wys. 1,10m z rur stalowych ? 60, warstwa powierzchniowa malowana na kolor biało - czerwony 0,40 13. Wykonanie 1 szt. słupka ogrodzenia łańcuchowego o wys. 1,10m z rur ? 60 (ocynkowanej) malowanej proszkowo z elementami odblaskowymi w kolorze czerwonym 0,70 14. Wykonanie 1 szt. słupka blokującego o wys. 0,80 m z rur stalowych ? 120, warstwa powierzchniowa malowana na kolor biało - czerwony 0,68 15. Montaż 1 szt. słupka podznakowego, łańcuchowego, blokującego w sposób trwały (betonowanie) 0,20 16. Demontaż 1 szt. słupka podznakowego, łańcuchowego, blokującego 0,13 17. Wykonanie łańcucha do ogrodzenia łańcuchowego o dł. 1,5-2,0 m i grubości 6 mm - malowanego na kolor szary 0,10 18. Wykonanie łańcucha ocynkowanego do ogrodzenia łańcuchowego o dł. 1,5-2,0 m i grubości 4mm 0,10 19. Montaż łańcucha 0,03 20. Wykonanie 1m? tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E, I generacji 2,55 21. Wykonanie 1m? tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E, II generacji 5,60 22. Wykonanie 1m? tablicy informacyjnej III generacji (fluorescencyjnej) 8,15 23. Montaż 1m? tablica informacyjnej III generacji (fluorescencyjnej) 0,32 24. Montaż 1m? tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E 0,28 25. Demontaż 1m? tablicy drogowskazowej z konstrukcją symbol E 0,28 26. Wykonanie 1m? tablicy o symbolu F I generacji (znaki uzupełniające, tablice z nazwami ulic) - wymagania technologiczne jak dla znaków 2,40 27. Wykonanie 1m? tablicy o symbolu F II generacji (znaki uzupełniające) - wymagania technologiczne jak dla znaków 4,40 28. Montaż 1m? tablicy o symbolu F 0,32 29. Demontaż 1m? tablicy o symbolu F 0,20 30. Malowanie słupka ogrodzenia łańcuchowego wys. 1,10m (na kolor biało-czerwony) 0,09 31. Malowanie łańcucha 0,04 32. Wykonanie ozdobnego słupka wygrodzeniowego 3,80 33. Wykonanie łańcucha do słupka ozdobnego 0,80 34. Montaż ozdobnego słupka 0,20 35. Montaż ozdobnego łańcucha 0,05 36 Elementu progu zwalniającego 1,54 37 Montaż jednego elementu progu zwalniającego 0,29 38 Demontaż jednego elementu progu zwalniającego 0,14 Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującą Ustawą (Prawo o Ruchu Drogowym) z dn. 20 czerwca 1997r. (Dz.U. Z 2003r. Nr 58 poz. 515) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia3 lipca 2003r. W sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach (Dz. U. Z 2003r. Nr 220 poz. 2181). 3. Wymagania technologiczne w zakresie trwałości znaków: Lico winno być wykonane techniką sitodruku. Minimalna grubość podkładu winna wynosić: - dla znaków z pojedynczego giętą krawędzią-1,25 mm, - dla znaków z podwójnie giętą krawędzią- 1,0 mm, 4. W okresie trwałości znaku materiały, z których wykonane są tarcze i lico, a także sposób wykończenia znaku muszą wskazywać pełną odporność na oddziaływanie wszelkich czynników atmosferycznych i występujących w normalnych warunkach czynników chemicznych ( w tym korozję elektorchemiczną). 5. Każdy znak musi mieć tabliczkę znamionową określającą: producenta lub dostawcę, datę produkcji (rok, miesiąc), materiał lica znaku, datę ustawienia znaku /rok, miesiąc/; tabliczkę należy wykonać w sposób umożliwiający czytelność znaku przez cały okres jego użytkowania, a materiały użyte do mocowania znaków muszą być wykonane ze stali ocynkowanej. 6. Każdorazowy zakres oraz termin realizacji prac wymienionych w pkt. 1.2. Zamawiający określi protokołem konieczności, sporządzanym po każdorazowym, przeprowadzonym 1 raz w tygodniu wraz z Wykonawcą, objeździe gminy. Do odbioru prac oraz do ich przekazania i objazdu Gminy transport zapewnia Wykonawca. 7. Zamawiający będzie dokonywał prac przy udziale Wykonawcy, w terminie 5 dni roboczych od daty ich zakończenia, określonej w protokole konieczności. 8. Na czas realizacji zamówienia, Wykonawca zapewnia dyspozycyjność firmy na potrzeby Zamawiającego oraz całodzienny stały kontakt telefoniczny w celu umożliwienia przekazywania robót do realizacji (nr tel............................., fax....................... w godz. 7:30 - 15:30 i w godz. 15:30 - 7:30) łącznie z dniami wolnymi od pracy. 9. Zamawiający, przed upływem okresu obowiązywania umowy, dokona ostatecznego odbioru prac. 10. Zdemontowane i zniszczone znaki, słupki itp. Nie nadają się do ponownego wykorzystania, Wykonawca będzie zdawał do punktu złomu, a pieniądze wpłacał na konto, które wskaże zamawiający. 11. Znaki drogowe muszą posiadać Aprobatę Techniczną i Krajowy Certyfikat Zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. Nr 198 poz.2041 (system I).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XVIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 1500 zł. Wadium należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 20 marca 2012 roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ryczałt miesięczny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach