Gmina Krokowa ogłasza przetarg
- Adres: 84-110 Krokowa, ul. Żarnowiecka
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 675 41 00 , fax. 0-58 675 41 01
- Data zamieszczenia: 2020-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krokowa
ul. Żarnowiecka 29
84-110 Krokowa, woj. pomorskie
tel. 0-58 675 41 00, fax. 0-58 675 41 01
REGON: 19167552800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krokowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie I etapu remontu ulicy Nowej w miejscowości Minkowice oraz budowa chodnika na ulicy Tartacznej w miejscowości Prusewo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu remontu ulicy Nowej w miejscowości Minkowice oraz budowa chodnika na ulicy Tartacznej w miejscowości Prusewo. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1 – Wykonanie I etapu remontu ulicy Nowej w miejscowości Minkowice (na odcinku o długości 85 m), polegającego na wymianie płyt drogowych typu yomb i koski betonowej. W ramach zamówienia należy wykonać: 1) roboty przygotowawcze; 2) krawężniki; 3) nawierzchnię z płyt yomb oraz z kostki betonowej; 4) regulację poboczy; 5) regulację pionową studzienek kanalizacji, wpustów ulicznych i zasuw wodociągowych. Część 2 – Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika na ulicy Tartacznej w miejscowości Prusewo – odcinek 245 m. W ramach zamówienia należy wykonać: 1) roboty rozbiórkowe; 2) roboty przygotowawcze; 3) krawężniki i obrzeża; 4) podbudowę; 5) nawierzchnię chodnika z kostki betonowej; 6) regulację pionową studzienki kanalizacyjnej i zasuwy wodociągowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda aby składane dokumenty określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego czy stosowne dokumenty w tym zakresie, wykonawca składa wraz z ofertą. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; oświadczenie wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej nr 226032G i 226031G - Lubichowo (ul. Prusa i ul. Mickiewicza)
Dodano: 2023-12-27 - Remont drogi gminnej nr 226032G i 226031G - Lubichowo (ul. Prusa i ul. Mickiewicza)
Dodano: 2023-10-19 - Wykonanie stacjonarnego miasteczka rowerowego przy Zespole Szkół w Tuchomiu.
Dodano: 2023-10-09 - KBO – Zagospodarowanie terenu wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Toruńskiej
Dodano: 2023-09-22 - KBO – Zagospodarowanie terenu wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Toruńskiej
Dodano: 2023-09-07 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Olszanica
Dodano: 2023-09-06 - Przebudowa dróg w Wiślinach
Dodano: 2022-09-29 - Przebudowa dróg w Karpinach i Bronisławowie
Dodano: 2021-06-16 - Ulepszenie nawierzchni na terenie Gminy Miasto Reda w roku 2021 polegający na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych.
Dodano: 2021-02-23 - Uzbrojenie terenów inwestycyjnych na terenie Gminy Słupsk –Płaszewko Etap II i część Etapu III
Dodano: 2021-01-28