Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg
- Adres: 02829 Warszawa, ul. Samsonowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 223 317 777 , fax. 223 317 776
- Data zamieszczenia: 2017-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
ul. Samsonowska 1
02829 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 223 317 777, fax. 223 317 776
REGON: 1036167000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych - 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części, tj.: 1) część nr 1 – druk i dystrybucja plakatu elektrostatycznego adhezyjnego „Mam czas rozmawiać”, w liczbie minimum 11 000 szt.; 2) część nr 2 – druku i dystrybucja etykiet (numerków) w liczbie 280 000 szt. i formularzy (zalecenie wykonania badania) w liczbie 35 000 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 1) w zakresie część nr 1 – 78 000,00 zł brutto; 2) w zakresie część nr 2 – 4 000,00 zł brutto. 5. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w treści Załącznika nr 3 do wzoru umowy. Zamawiający określił we wzorze umowy wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, tj.: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań; 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamówienie winno zostać zrealizowane za zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej poniżej dla poszczególnych części zamówienia: 1) część nr 1 - 780,00 zł; 2) część nr 2 - 40,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3. W przypadku składania oferty w zakresie więcej niż jednej części zamówienia, w treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium winny zostać wskazane części, których oferta dotyczy, a wartość wadium winna stanowić sumę kwot wadium określonych dla wszystkich tych części. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 90 1010 1010 0177 1813 9120 0000, ze wskazaniem numeru postępowania w tytule przelewu. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako osta-teczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wadium wnoszonego w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia został złożony wraz z ofertą w oddzielnej koper-cie, a jego kopia została spięta/zszyta wraz z pozostałymi oświadczeniami i dokumentami składającymi się na ofertę. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia i częściach zamówienia, na które składana jest oferta oraz cenach jednostkowych za realizację zamówienia, b) terminie realizacji zamówienia, okresie gwarancji i warunkach płatności, c) terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, e) części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 2) pełnomocnictwo złożone w formie pisemnej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii do-kumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przed-siębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w dziale III SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ – dotyczące Wykonawcy albo każ-dego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca – w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu – w celu potwierdzenia braku pod-stawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy ka-pitałowej. Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z nich oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie drukowania (wraz z oprawą) czasopism: 7 numerów czasopisma „Gazeta SGH”, 5 numerów czasopisma „e-mentor”, 2 numerów czasopisma „Magiel”.
Dodano: 2024-07-18 - „Usługa druku książek i czasopisma – 6 części“
Dodano: 2024-07-17 - Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku, druk i dostawa kalendarzy książkowych i trójdzielnych oraz biuwarów z kalendarzem na rok 2025 na potrzeby Programu (PL-SK 2021-2027)
Dodano: 2024-07-04 - "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB„
Dodano: 2024-06-25 - Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina – 4 części
Dodano: 2024-06-24 - Usługa polegająca na wydrukowaniu książki: „Dziennik 1939–1944” Stanisława Srokowskiego.
Dodano: 2024-06-12 - Usługa drukowania plakatów i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
Dodano: 2024-06-12 - Usługa polegająca na wydrukowaniu książki: „Dziennik 1939–1944” Stanisława Srokowskiego
Dodano: 2024-06-04 - „Usługa drukowania katalogu wystawy czasowej (po)ŻYDOWSKIE… Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata, w wersji polskiej i angielskiej”
Dodano: 2024-04-11 - „Usługi drukowania, pakowania oraz dostawy materiałów promocyjnych i informacyjnych dla Muzeum”
Dodano: 2024-04-04