Przetargi.pl
Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych – 7 części, oznaczenie sprawy KC/AIDS/DZ/270-7/2017

Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg

  • Adres: 02829 Warszawa, ul. Samsonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 317 777 , fax. 223 317 776
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
    ul. Samsonowska 1
    02829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 317 777, fax. 223 317 776
    REGON: 1036167000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych – 7 części, oznaczenie sprawy KC/AIDS/DZ/270-7/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 7 części, tj.: 1) część nr 1 – korekta, druk i dystrybucja publikacji „Co musisz wiedzieć o HIV/AIDS, bez względu na to, gdzie mieszkasz i pracujesz”, w liczbie minimum 27 000 sztuk; 2) część nr 2 – korekta, druk i dystrybucja publikacji „Dodatni wynik testu na HIV - co dalej?”, w liczbie minimum 2 500 sztuk; 3) część nr 3 – korekta, druk i dystrybucja broszury dla młodzieży gimnazjalnej „HIV?! AIDS?! O co kaman?”, w liczbie minimum 70 000 sztuk; 4) część nr 4 – korekta, druk i dystrybucja ulotki dla kobiet „Kobieta, sex, zdrowie” (ulotka typu z-card), w liczbie minimum 24 000 sztuk; 5) część nr 5 – korekta, druk i dystrybucja publikacji „Zakażenia przenoszone drogą płciową, czyli jak dbać o zdrowie”, w liczbie minimum 46 000 sztuk; 6) część nr 6 – korekta, druk i dystrybucja publikacji „Choroby przenoszone drogą płciową”, w liczbie minimum 7 500 sztuk; 7) część nr 7 – skład komputerowy, łamanie tekstu, korekta tekstu i wykonanie projektu okładki publikacji (wraz z projektem grzbietu) oraz dystrybucja publikacji „Harmonogram realizacji Krajowego Programu Zapobiegania Zakażeniom HIV i Zwalczania AIDS opracowany na lata 2017–2021”, w liczbie minimum 2 000 sztuk; 3. Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 1) w zakresie część nr 1 – 18 000,00 zł brutto; 2) w zakresie część nr 2 – 1 500,00 zł brutto. 3) w zakresie część nr 3 – 16 000,00 zł brutto; 4) w zakresie część nr 4 – 15 000,00 zł brutto. 5) w zakresie część nr 5 – 21 000,00 zł brutto; 6) w zakresie część nr 6 – 19 000,00 zł brutto. 7) w zakresie część nr 7 – 7 000,00 zł brutto. 5. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w treści Załącznika nr 3 do wzoru umowy. Zamawiający określił we wzorze umowy wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, tj.: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań; 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamówienie winno zostać zrealizowane za zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej poniżej dla poszczególnych części zamówienia: 1) część nr 1: 340,00 zł; 2) część nr 2: 30,00 zł; 3) część nr 3: 260,00 zł; 4) część nr 4: 240,00 zł; 5) część nr 5: 400,00 zł; 6) część nr 6: 360,00 zł; 7) część nr 7: 130,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3. W przypadku składania oferty w zakresie więcej niż jednej części zamówienia, w treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium winny zostać wskazane części, których oferta dotyczy, a wartość wadium winna stanowić sumę kwot wadium określonych dla wszystkich tych części. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 90 1010 1010 0177 1813 9120 0000, ze wskazaniem numeru postępowania w tytule przelewu. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wadium wnoszonego w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia został złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopia została spięta/zszyta wraz z pozostałymi oświadczeniami i dokumentami składającymi się na ofertę. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach