Przetargi.pl
wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8500400, 8500442 , fax. 074 8530927
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 7 7
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8500400, 8500442, fax. 074 8530927
    REGON: 89071830800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: A. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych foliowanych - bez otworów, a mianowicie: 1) samochodowe zwyczajne jednorzędowa+ jednorzędowa- kpl. 27 000 2) samochodowe zwyczajne jednorzędowa+dwurzędowa- kpl. 700 3) do przyczep - samochodowe zwyczajne jednorzędowe- szt. 1 500 4) do przyczep - samochodowe zwyczajne dwurzędowe- szt. 700 5) motocyklowe zwyczajne- szt. 2 300 6) motorowerowe zwyczajne- szt. 2 100 7) tymczasowe a) jednorzędowa + jednorzędowa- kpl. 50 b) jednorzędowa+dwurzędowa- kpl. 25 c) motocyklowe- szt. 25 d) motorowerowe- szt. 25 8) indywidualnych: wg potrzeb- kpl. 50 9) zabytkowych: wg potrzeb a) samochodowe jednorzędowa+ jednorzędowa lub dwurzędowa- kpl. 25 b) motocyklowe - szt.15 10) wtórniki: wg potrzeb- szt. 1500 odpowiadających wzorom i wymaganiom określonym w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). B. Odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, przez złomowanie lub utylizację tj. w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Orientacyjna ilość tablic wycofanych z użytku wynosi około 900 szt. miesięcznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.000,00 zł (słownie zł: dziewięć tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swidnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach