Przetargi.pl
Wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych oraz materiałów konferencyjnych na potrzeby Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT - Gorzów Wlkp. działającego w Biurze Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2010-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych oraz materiałów konferencyjnych na potrzeby Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT - Gorzów Wlkp. działającego w Biurze Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych oraz materiałów konferencyjnych na potrzeby Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT - Gorzów Wlkp. działającego w Biurze Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp. Przedmiot zamówienia stanowi następujący asortyment: 1. Długopisy automatyczne - 1000 sztuk 2. Breloki z miarką 1 metrową - 100 sztuk 3. Breloki: misie jasno - brązowe w beżowej welurowej koszulce - 50 szt. 4. Pen - drivers 2 GB - 50 sztuk 5. Maskotki: misie brązowe w beżowej koszulce - 50 szt. 6. Torby materiałowe na zakupy, krótkie uchwyty - 30 sztuk 7. Portfele podróżne z poliesteru 600x300D - 25 sztuk 8. Teczki na dokumenty z miejscem na wizytówkę z poliesteru 600D - 25 sztuk 9. Kredki świecowe, 6 kolorowych kredek w pudełku kartonowym - 50 sztuk 10. Plastikowe linijki z kalkulatorem - 100 sztuk 11. Plastikowe linijki zwykłe - 300 szt. 12. Czapki baseballowa (5 paneli) - 20 sztuk 13. Elektroniczne gry sudoku - 20 sztuk 14. Zestawy 24 gier zręcznościowych - 25 sztuk 15. Apteczki, zestawy pierwszej pomocy (nylon 70D) - 20 sztuk 16. Etui na 12 CD - 20 sztuk 17. Plecaki - 25 sztuk 18. Worki ze sznurkiem - 25 sztuk 19. Zegary na ścianę - 20 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach