Urząd Miejski w Radomiu - Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3620283, 0-48 3620284 , fax. 048 3620282, 3620284
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radomiu - Biuro Zamówień Publicznych
ul. Jana Kilińskiego 30 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3620283, 0-48 3620284, fax. 048 3620282, 3620284
REGON: 00051614600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa wizytówek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 16.000 sztuk wizytówek o rozmiarze 50x90 mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oceny spełniania w/w warunków zamawiający dokona uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w punkcie XII SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych-w formie załącznika nr 1; 2.W przypadku gdy realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się przy udziale udostępnionych wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia należy załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w formie załącznika nr 2; Inne dokumenty składane wraz z wypełnionym formularzem oferty: 3.Próbki wizytówek, po min. 1 sztuce każdego rodzaju(koloru), w celu potwierdzenia, że oferowane wizytówki odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego- w formie załącznika nr 3; 4.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika - w formie załącznika nr 4; 5.W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo,o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- w formie załącznika nr 5; W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, na podstawie art. 26 ust. 2a ustawy PZP, przedłożenia: 6.Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznika nr 6; W przypadku, o którym mowa w pkt 2 powyżej oświadczenie winny złożyć również podmioty udostępniające wykonawcy osoby zdolne do wykonania zamówienia o ile same biorą udział w realizacji zamówienia lub jego części 7.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy-w formie załącznika nr 7; 8.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 8; 9.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 9;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku w podziale na 3 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania projektu graficznego, druku i dostawy plakatów w ramach projektu Rozbudowa Systemu Wczesnego Ostrzegania i Alarmowania o Zagrożeniach na terenie Miasta Radomia.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zakładek oraz kalendarzy na 2017 r.
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywny druk i dostawa do siedziby Zamawiającego siatek winylowych, plakatów, zaproszeń, programów, roll-up, naklejek i innych publikacji na potrzeby Orkiestry Sinfonia Varsovia.
Dodano: 2016-07-27 - Druk cyfrowy oraz oprawa publikacji naukowych dla Wydawnictwa Naukowego UKSW w Warszawie
Dodano: 2016-07-25 - druk identyfikacji wizualnej i materiałów promocyjnych Polskiego Pawilonu Narodowego podczas Biennale Designu w Londynie
Dodano: 2016-07-14 - Usługa drukowania i dostawy druków medycznych numer sprawy P/205/2016/SZ/WIM -90/ZP/16
Dodano: 2016-07-08 - Druk materiałów edukacyjnych i informacyjnych
Dodano: 2016-07-08 - Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Dodano: 2016-07-07 - Usługa druku w podziale na 2 zadania dla CED i EDO
Dodano: 2016-06-22