Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2010-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa przez okres czterech lat elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia. Dostarczane umundurowanie musi być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. Nr 112, poz. 71, z późn. zm., w tym rozporządzeniem RM z dnia 10.12.2009 r. zmieniającym rozporządzenie), zwanym dalej rozporządzeniem. 2. Zakres dostawy, wymagania oraz przewidywane ilości dostaw umundurowania: 1) spodnie letnie ciemny granat o kroju prostym z żółtymi lampasami, z możliwością regulacji obwodu pasa (gabardyna o gramaturze 340 g, 45% wełny) w pasie wykończenie taśmą z gumy antypoślizgowej - 300 par; 2) spodnie zimowe ciemny granat o kroju prostym z żółtymi lampasami możliwością regulacji obwodu pasa (gabardyna o gramaturze 480g, 45% wełny) w pasie wykończenie taśmą z gumy antypoślizgowej - 150 par; 3) spodnie moro z tkaniny beaver nylon lub elanobawełny, kolor czarny, możliwość regulacji obwodu pasa poprzez wstawione z boku ściągacze z gumką, odpinane szelki ze wzmocnioną gumą, kolana podszyte tkaniną bawełnianą zapobiegającą wypychaniu się kolan, kieszenie na udach z przodu i z tyłu na obu nogawkach zapinane na kryte guziki oraz dwie kieszenie tradycyjne, nogawki zakończone ściągaczem z gumką -150 par; 4) spodnie w kolorze ciemny granat, o kroju zwężonym, wpuszczane w obuwie, typu narciarki ( gabardyna o gramaturze 420g, 45% wełny) - 150 par 5) spódnica damska letnia o kroju prostym, w kolorze ciemny granat, z podszewką (gabardyna 480g lub z materiału tropik) - 20 szt.; 6) spódnica damska zimowa o kroju prostym, w kolorze ciemny granat, z podszewką (gabardyna 480g lub z materiału tropik) - 20 szt.; 7) spodenki krótkie w kolorze ciemny granat, przystosowane do jazdy na rowerze z dwoma kieszonkami po bokach zapinanymi na zamek - 15 par; 8) koszula z krótkim rękawem w kolorze białym lub błękitnym - wzór wg załącznika nr 1 do rozporządzenia, dodatkowo nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowywania blachy z numerem służbowym, na ramionach naszyte pagony na guziki - 300 szt.; 9) koszula z długim rękawem w kolorze białym lub błękitnym - wzór wg załącznika nr 1 do rozporządzenia - 300 szt.; 10) koszulobluza w kolorze ciemny granat i jasny granat - wzór wg zał. nr 1 do rozporządzenia, tkanina figaro, dodatkowo nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowywania blachy z numerem służbowym - 75 szt.; 11) koszulka typu polo z kołnierzem, zapinana z przodu na trzy guziki, tył jednoczęściowy, rękawy krótkie jednoczęściowe, I gatunek, bawełna - czesana 100 %, kolor ciemny granat lub biały, na lewej piersi naszyta kieszeń zapinana na kryte guziki lub rzep, nad kieszenią naszyta patka przystosowana do przypinania blachy z numerem służbowym, na ramionach naszyta tkanina bawełniana oraz pagony zapinane na guziki, z tyłu napis nadrukowany STRAŻ MIEJSKA - 120 szt.; 12) podkoszulka typu T-shirt, kolor ciemny granat lub biały, I gatunek, rękawy krótkie jednoczęściowe, bawełna - czesana 100 %, z tyłu napis nadrukowany STRAŻ MIEJSKA - 160 szt.; 13) podkoszulka letnia i zimowa w kolorze białym, na ramiączkach, bawełna I gatunek - 320 szt.; 14) sweter mundurowy ciemny granat, półgolf - wzór wg zał. nr 1 do rozporządzenia, dodatkowo nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowywania blachy z numerem służbowym oraz pagony na ramionach zapinane na guziki - 150 szt.; 15) Sweter ciemny granat, w tzw. serek, nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowania blachy z numerem służbowym - wzór wg zał. nr 1 do rozporządzenia - 150 szt.; 16) sweter ciemny granat, typu bezrękawnik - 150 szt.; 17) kamizelka ostrzegawcza z napisami fosforyzującymi STRAŻ MIEJSKA, z przodu i z tyłu - 75 szt.; 18) kurtka krótka z bezrękawnikiem w kolorze ciemny granat, razem z napisami fosforyzującymi z przodu i z tylu zarówno na kurtce jak i bezrękawniku, dodatkowo nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowania blachy z numerem służbowym zarówno na kurtce jak i bezrękawniku, bezrękawnik wykończony stójką, tkanina nieprzemakalna, naszyte pagony na ramionach zapinane na guziki. wzór zgodnie z zał. nr 1 do rozporządzenia - 75 szt.; 19) kurtka ? z podpinką w kolorze ciemny granat, tkanina nieprzemakalna, podpinka również w rękawach, razem z napisem fosforyzującym STRAŻ MIEJSKA z przodu i z tyłu, dodatkowo nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowania blachy z numerem służbowym oraz pagony na ramionach zapinane na guziki. wzór zgodnie z zał. nr 1 do rozporządzenia - 70 szt.; 20) marynarka wyjściowa damska w kolorze ciemny granat, zapinana na dwa guziki, z dwoma kieszonkami po bokach i jedną kieszenią wewnętrzną wraz z naszytymi zapinanymi na guzik pagonami na ramionach (gabardyna 480 g) zgodnie z zał. nr 1 do rozporządzenia - 10 szt.; 21) marynarka wyjściowa męska w kolorze ciemny granat, zapinana na dwa guziki, z dwoma kieszonkami po bokach i jedną kieszenią wewnętrzną wraz z naszytymi zapinanymi na guzik pagonami na ramionach (gabardyna 480 g) zgodnie z zał. nr 1 do rozporządzenia - 60 szt.; 22) płaszcz zimowy wyjściowy damski w kolorze ciemny granat, zapinany na trzy guziki, z dwoma kieszeniami po bokach i jedną kieszenią wewnętrzną, razem z podpinką w rękawach, na ramionach pagony zapinane na guziki, wg wzoru zgodnego z zał. nr 1 do rozporządzenia - 10 szt.; 23) płaszcz zimowy wyjściowy męski w kolorze ciemny granat, zapinany na trzy guziki, z dwoma kieszeniami po bokach i jedną kieszenią wewnętrzną, razem z podpinką w rękawach, na ramionach pagony zapinane na guziki, wg wzoru zgodnego z zał. nr 1 do rozporządzenia - 20 szt.; 24) płaszcz letni wyjściowy damski, komponenty takie same jak w przypadku płaszcza zimowego powyżej - 10 szt.; 25) płaszcz letni wyjściowy męski, komponenty takie same jak w przypadku płaszcza zimowego powyżej - 20 szt.; 26) peleryna nieprzemakalna z kapturem w kolorze ciemny granat lub czarny wykonana z tkaniny impregnowanej - 30 szt.; 27) czapka garnizonowa okrągła w kolorze ciemny granat, gabardynowa, z daszkiem i paskiem skórzanym w kolorze czarnym, oraz orzełkiem metalowym i otokiem w szachownicę żółto-granatową, dodatkowo od wewnątrz wkładka pomiędzy daszkiem a usztywnieniem, wzór wg zał. nr 4 do rozporządzenia - 70 szt.; 28) czapka służbowa typu baseball, gabardynowa w kolorze ciemnogranatowym z orzełkiem i otokiem w szachownicę, wzór wg zał. nr 4 do rozporządzenia - 70 szt; 29) kapelusz damski, gabardynowy, w kolorze ciemny granat wraz z orzełkiem i otokiem w szachownicę, zgodnie ze wzorem w zał. nr 4 do rozporządzenia - 10 szt.; 30) czapka zimowa typu - uszanka z daszkiem-, w kolorze ciemny granat wraz z orzełkiem i otokiem w szachownicę, z futerkiem wewnątrz, zgodnie z zał. nr 4 do rozporządzenia - 75 szt.; 31) półbuty męskie - wykonane z naturalnej skóry licowej w kolorze czarnym, podszewka ze skóry naturalnej, podeszwa trudnościeralna i antypoślizgowa w kolorze czarnym, szeroki nosek, wkładka klejona na całej powierzchni buta - 300 par; 32) półbuty damskie - wykonane z naturalnej skóry licowej w kolorze czarnym, podszewka ze skóry naturalnej, podeszwa trudnościeralna i antypoślizgowa w kolorze czarnym, wysokość obcasa w tyle do 4,5 cm, wkładka klejona na całej powierzchni buta - 32 pary; 33) buty zimowe - wykonane z naturalnej skóry licowej w kolorze czarnym, podszewka ze skóry naturalnej, wnętrze ocieplane, cholewki wysokie, podeszwa trudnościeralna w kolorze czarnym z bieżnikiem antypoślizgowym typu traper, system szybkiego wiązania - 160 par; 34) buty nieocieplane typu traper, wykonane z naturalnej skóry licowej w kolorze czarnym, podszewka ze skóry naturalnej, wnętrze nieocieplane, cholewki wysokie, podeszwa trudnościeralna w kolorze czarnym z bieżnikiem antypoślizgowym, system szybkiego wiązania - 160 par; 35) buty specjalne sportowe, przystosowane do jazdy na rowerze - 32 pary; 36) pasek do spodni skórzany kolor czarny standardowy - 70 szt.; 37) pasek do spodni szeroki -główny- skórzany w kolorze czarnym ze złotą klamrą - 70 sz.; 38) krawat czarny - wzór wg załącznika nr 1 do rozporządzenia - 60 szt.; 39) spinka do krawata w kolorze złotym z wizerunkiem orła w koronie - 60 szt.; 40) saszetka na dokumenty skórzana kolor czarny umocowywana do pasa służbowego, jednokomorowa - 40 szt.; 41) kaski ochronne w kolorze ciemnym, przystosowane do jazdy na rowerze -10 szt.; 42) rękawiczki zimowe skórzane w kolorze czarnym ocieplane - 40 par; 43) rękawiczki specjalne przystosowane do jazdy na rowerze - 10 par; 44) futerał na kajdanki w kolorze czarnym umocowywany do pasa służbowego - 40 szt.; 45) szalik zimowy w kolorze ciemny granat - 40 szt.; 46) szalik do stroju wyjściowego w kolorze białym - 20 szt.; 47) skarpety letnie w kolorze czarnym lub ciemny granat - 400 par; 48) skarpety zimowe w kolorze czarnym lub ciemny granat, ocieplany spód - 300 par; 49) rajstopy damskie w kolorze ciemnym i jasnym, letni i zimowe - 20 par; 50) muszka damska - 10 szt.; 51) markowe kajdanki ze stali nierdzewnej polerowanej - 30 szt.; 52) pałka typu TONFA, atestowana - 50 szt.; 53) dystynkcje haftowane, zgodnie z zał. nr 3 do rozporządzenia z dnia 10 grudnia 2009 r. - 120 par 54) pokrowiec w kolorze czarnym na kajdanki stalowe, przymocowywany do paska głównego - 40 szt.; 55) etui skórzane w kolorze czarnym na legitymacje służbowe - 40 szt.; 56) uchwyty skórzane w kolorze czarnym, służące do przymocowania pałki typy TONFA do paska głównego - 50 szt.; 57) sznur galowy w kolorze żółtym jednakowy dla wszystkich strażników - wzór zgodny z zał. nr 6 do rozporządzenia - 40 szt.; 58) emblematy STRAŻ MIEJSKA - 120 szt.; 59) korpusówki Straży Miejskiej - 100 szt. 3. Zamawiający przewiduje okresowe dostawy umundurowania dwa razy w roku, lecz zastrzega sobie możliwość częstszych dostaw, jeżeli wystąpi taka potrzeba. Zamówienie okresowe prześle wykonawcy Komenda Straży Miejskiej Inowrocławia, za pośrednictwem faksu. W zleceniu zostaną określone szczegółowe rozmiary zamawianego umundurowania oraz termin wykonania (nie krótszy niż 30 dni, licząc od dnia przesłania zlecenia). 4. Wykonawca będzie dostarczał zamówione umundurowanie własnym transportem i na swój koszt, do siedziby Komendy Straży Miejskiej w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza nr 60. 5. Warunki finansowania zamówienia - zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po jego odbiorze bez zastrzeżeń i otrzymaniu faktury (oddzielnie za każdą dostawę okresową), w terminie do 30 dni od jej otrzymania, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach