Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 00059530600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji 2. Wykaz tablic rejestracyjnych : 2.1. Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne wg potrzeb - kpl. 4.900 (9.800 szt) 2.2. Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne wg potrzeb -kpl. 100 ( 200 szt.) 2.3. Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne pojedyncze ( dla przyczep) - 250 szt. 2.4. Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne pojedyncze ( dla przyczep ) - 50 szt. 2.5. Tablice motocyklowe zwyczajne, w tym tablice indywidualne wg potrzeb - 300 szt. 2.6. Tablice motorowerowe - 150 szt. 3. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. Dz.U. z 2007r. nr 186, poz. 1322) 4. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa : Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Zamość ul. Partyzantów 3, 22-400 Zamość 5. Warunki : a) Dostawa tablic rejestracyjnych partiami wg zamówienia w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego b) Dostawa tablic rejestracyjnych - każdej zamówionej partii - na koszt Wykonawcy c) Termin dostawy tablic rejestracyjnych zwyczajnych - w ciągu jednego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia d) Termin dostawy wtórników tablic oraz tablic rejestracyjnych indywidualnych w ciągu jednego dnia roboczego od dnia zamówienia e) W przypadku stwierdzenia wad uniemożliwiających użytkowanie któregokolwiek z materiałów, będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca dokona wymiany tablic na nowe w terminie 7 dni roboczych od daty ich zgłoszenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 7.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 7.1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia 7.1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie 7.1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie 7.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty. 7.3. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy : 7.3.1. w zakresie warunku 7.1.1. - wykażą spełnienie warunków dotyczących posiadania : a) ważnego certyfikatu ITS, uprawniającego do oznaczania wyrobów bezpieczeństwa b) aktualnego zezwolenia na produkcję tablic rejestracyjnych - zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005r Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 7.3.2. w zakresie warunku 7.1.2. - wykażą spełnianie warunku dotyczącego wykonania min. 1 dostawy tablic rejestracyjnych w ilości co najmniej 5.000 szt. 7.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 7.5. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz dokumenty i inne elementy potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 8.1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza ofertowego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 8.2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ ) w zakresie : a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 8.2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków 8.2.3. Dokumenty wymienione w pkt 8.3. dla podmiotów, o których mowa pkt 8.2.2. jeżeli podmioty te będą brały udział w wykonywaniu zamówienia 8.2.4. Ważny certyfikat ITS, uprawniający do oznaczania wyrobów bezpieczeństwa 8.2.5. Aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych - zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym (t,j, Dz.U. z 2005r Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) 8.2.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.2.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw - min. 1 dostawa tablic rejestracyjnych w ilości co najmniej 5.000 szt. (wg załącznika nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentu, potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie. 8.2.8. W przypadku dostaw wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz dostaw określonych w pkt 8.2.7. winien potwierdzać doświadczenie Wykonawcy (ów), składającego (ych) ofertę tzn. : w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi Wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez Wykonawcę (ów) składającego (ych) ofertę w tym postępowaniu 8.3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 8.3.1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 4 do SIWZ) 8.3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 pk 2 ustawy 8.3.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8.3.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8.4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 8.4.1. Dokumenty wymagane w pkt 8.2.4, 8.2.5, 8.2.6. oraz 8.3.2., 8.3.3., 8.3.4. winien złożyć każdy Wykonawca 8.4.2. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być złożone wspólnie przez Wykonawców lub oddzielnie 8.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.3.2.-8.3.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 8.5.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.5.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8.5.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach