Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4228300 , fax. 032 4228658
- Data zamieszczenia: 2016-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
ul. 3 Maja 31 31
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4228300, fax. 032 4228658
REGON: 27628517000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.rybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na podstawie wystawionych przez niego zamówień następujących tablic samochodowych: a) tablic samochodowych jedno i dwurzędowych, w tym wtórników, b) tablic motocyklowych, w tym wtórników, c) tablic motorowerowych, w tym wtórników, d) tablic tymczasowych samochodowych, w tym wtórników, e) tablic tymczasowych motocyklowych, w tym wtórników, f) tablic tymczasowych motorowerowych, w tym wtórników, g) tablic zabytkowych samochodowych, w tym wtórników, h) tablic zabytkowych motocyklowych, w tym wtórników, i) tablic indywidualnych samochodowych, w tym wtórników, j) tablic indywidualnych motocyklowych, w tym wtórników. 3. Zamówienie tablic rejestracyjnych odbywać będzie się sukcesywnie na podstawie zamówienia złożonego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 4. Termin dostawy tablic rejestracyjnych jak i wtórników tablic rejestracyjnych będzie wynosił 3 dni robocze od dnia otrzymania zamówienia na wykonanie tablic rejestracyjnych. 5. Odbiór wycofanych z eksploatacji tablic rejestracyjnych odbywać się będzie w oparciu o doraźne pisemne ( faks lub droga elektroniczna) zlecenie Zamawiającego, w terminie liczonym od przekazania zlecenia wykonawcy, wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. 6. Zużyte tablice zostaną przekazane Wykonawcy w celu ich zniszczenia (zagospodarowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach) w formie nieprzetworzonej, na podstawie protokołu sporządzonego przez Zamawiającego. Pod pojęciem zagospodarowania Zamawiający rozumie zbieranie, transport oraz przetwarzanie tj. co najmniej zniszczenie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. 7. Wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji oraz 3-letniej rękojmi na dostarczane tablice rejestracyjne. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany wadliwych tablic w terminie do 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania tablic zgodnie ze wymogami określonymi w przepisach obowiązujących w okresie realizacji zamówienia, w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 roku poz. 585), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1522 ze zmianami). W przypadku zmiany ww. przepisów w okresie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania wymagań do obowiązujących aktów prawnych. 9. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 10. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych tablic mogą różnić się od podanych w SIWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione tablice do siedziby Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31. 12. Zapłata następować będzie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę za każdą dostarczoną partię tablic. 13. Wynagrodzenie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ, będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania na tablice i nie przekroczy wartości umowy. 14. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej ceny jednostkowej na poszczególne tablice. 15. Kod CPV: 28.52.74.10-9 Znaki metalowe, 27.52.00.00-6 Wyroby aluminiowe Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 285274109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin odbioru tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną