Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi oraz odbiór tablic wycofanych z obiegu - w okresie od 30.12.2019r. do 29.12.2022r.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi oraz odbiór tablic wycofanych z obiegu - w okresie od 30.12.2019r. do 29.12.2022r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi oraz odbiór tablic wycofanych z obiegu-w okresie od 30.12.2019r. do 29.12.2022r. 1.1. Wykonywanie i dostawa w okresie obowiązywania umowy tablic rejestracyjnych, do oznaczenia wszystkich pojazdów samochodowych dopuszczanych do ruchu, wraz z ramkami do ich montażu w ilości 50% do każdej zamawianej partii według wskazanej specyfikacji.1.2.1.2. Wykonawca zobowiązany jest wytwarzać i dostarczać Zamawiającemu na koszt własny tablice rejestracyjne wytworzone według wzorów, wymagań i zasad technicznych zgodnych na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego, w szczególności z: a) ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2018r., poz. 1990 ze zm.) b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r.,poz. 2355 ze zm.) c) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych ( Dz. U. z 2018 r. ,poz. 1751 ze zm.) d) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów, ( Dz. U. z 2019 r., poz 546 ze zm.) z numerami podanymi przez Odbiorcę. e) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku w sprawie warunków produkcji i sposobów dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych, ( Dz. U. z 2019 r., poz 547 ze zm.) f) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r, o systemie oceny zgodności (D.U. z 2019r., poz 155), potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 1.3. Podane w instrukcji dla wykonawców w punkcie 1.1. ilości zamawianych poszczególnych rodzajów tablic mają charakter szacunkowy a górną granicę stanowi ogólna liczba zamawianych sztuk. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia, rozszerzenia lub zmiany zamawianych poszczególnych rodzajów tablic w zależności od faktycznego zapotrzebowania. 1.4. W przypadku zwiększenia zapotrzebowania na tablice rejestracyjne w okresie obowiązywania umowy, które przekroczy wartość określoną w umowie, przewiduje się możliwość złożenia zamówienia dodatkowego na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.5. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany obowiązujących przepisów, o których mowa wyżej, Wykonawca będzie wykonywał tablice według nowych wzorów od dnia wejścia w życie tych przepisów. 1.6. Do każdej partii zamawianych tablic rejestracyjnych Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć ramki montażowe do umieszczenia tablic rejestracyjnych w ilości 50% zamawianych w danej partii tablic rejestracyjnych. Ramki powinny być wykonane z tworzywa sztucznego, górna i boczne ściany ramki powinny posiadać listwy podtrzymujące tablicę rejestracyjną. Tablica powinna być zamykana w ramce dolną listwą zatrzaskową-wzór tablicy do montażu ramki określa załącznik nr 1 do umowy. Na listwie zatrzaskowej powinien znajdować się kolorowy nadruk reklamowy według wzorów stanowiących załącznik nr 2 do umowy oraz spełniający wymagania określone w dokumencie ramowym Urzędu Miasta Legnica pn ”Katalog systemu identyfikacji wizualnej marki Legnica” - załącznik nr 3 do umowy. Pliki źródłowe z wymaganiami graficznymi ramki zostaną przekazane Wykonawcy elektronicznie, po zawarciu umowy. 2. Warunki realizacji zamówienia. 2.1. Dla celów prawidłowego wykonywania umowy tj. zamawiania tablic rejestracyjnych, Wykonawca nieodpłatnie użyczy Zamawiającemu na czas trwania umowy oprogramowanie do zamawiania tablic rejestracyjnych. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a/ automatyczne tworzenie formularzy zamówienia na wszystkie rodzaje i wyróżniki tablic, również na wtórniki zgodnie z przywołanym wyżej rozporządzeniem w sprawie rejestracji i znaczenia pojazdów, z możliwością wysyłania zamówienia w formie elektronicznej, z weryfikacją terminu realizacji zamówienia oraz możliwością wydruku zamówienia, b/ sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym w sprawie rozporządzeniem na etapie tworzenia zamówienia, c/ blokowanie dla określonych typów tablic niedozwolonych liter oraz wykluczenie dla określonych typów tablic niedopuszczalnych sekwencji cyfr a także blokowanie zamówionych już numerów, d/ prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej zamówień z możliwością wydruku, e/ umożliwienie wprowadzenia początkowych numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnianie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień. 2.2. Wykonawca oświadczy, że posiada prawa autorskie/licencję do oprogramowania uprawniające do nieodpłatnego użyczenia Zamawiającemu w celu realizacji umowy. Wykonawca wraz z oprogramowaniem dostarczy licencję, nośnik oraz dokumentację niezbędną do prawidłowej i zgodnej z prawem eksploatacji programu, w tym instrukcję użytkowania. 2.3. Wykonawca oświadczy, że dysponowanie oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne nie narusza w żaden sposób praw osób trzecich i nie wymaga zezwolenia osób trzecich. Wykonawca poniesie wszelkie koszty, w tym ewentualne odszkodowanie w przypadku naruszenia praw osób trzecich z winy Wykonawcy, związanych z prawami do oprogramowania. 2.4. Program powinien działać w systemie Windows w wersjach zarówno 32-jak i 64- bitowych. 2.5. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 2.6. Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia aktualizacji programu w przypadku zmian w przepisach i/lub potrzeby rozszerzenia jego funkcjonalności przez czas trwania umowy. Termin dostosowania oprogramowania do obowiązujących przepisów nie będzie przekraczał terminu wejścia w życie zmian w przepisach. 2.7. Zamawiający zobowiąże się do użytkowania oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem i wyłącznie na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. 2.8. Wykonawca zobowiąże się do przeszkolenia min. 2 osób u Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy. 2.9. Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia serwisu oprogramowania na czas trwania umowy. Koszt serwisu obciąża Wykonawcę z wyjątkiem przypadku gdy usterka powstała z winy Zamawiającego jako użytkownika.2.10. W przypadku problemów z prawidłowym funkcjonowaniem programu Wykonawca zobowiąże się usunąć usterkę w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zgłoszenie usterki może być dokonane telefonicznie, faksem lub mailem.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Rozdział nr 3 siwz. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zgodnie z załącznikiem nr 5 do umowy „Warunki zmian umowy” .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 10.000,- PLN ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami i wymaganiami technicznymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 1 do IDW , 4) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 2 do IDW, 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z załącznikami 1-6. 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 4 do IDW. 8) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. jako Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych pojazdów o wartości minimum 100.000,00 zł brutto- każde wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dokumentów lub dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 3 do IDW wraz z załączeniem: - dowodów tj. poświadczenia podmiotów np. referencje, zawarte umowy z poświadczeniem ich realizacji, protokoły odbioru itp., na rzecz których dostawy zostały wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, z tym że w odniesieniu do dostaw nadal wykonywanych ww. poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy. 9) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 5 do IDW; 10) Kserokopię potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” zezwolenia Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami i wymaganiami technicznymi. 11) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 12) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi, W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy, każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 13) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 7 do IDW. 14) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt V. ppkt. 1.2.2. IDW polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wyykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które określi w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego i c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego „Zobowiązanie innego podmiotu” powinno być złożone w oryginale. Może ono być złożone w formie pisemnego oświadczenia innego podmiotu, ale również w postaci innych dokumentów (np. umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy). Istotne jest, aby z treści przedłożonych dokumentów Zamawiający pozyskał informacje, o których mowa podpunktach a), b) i c) powyżej. „Zobowiązanie innego podmiotu” powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy wolę innego podmiotu udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającemu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu - do siedziby Zamawiającego – Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, pokój nr 26, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, – wg załącznika nr 6 do IDW. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach