Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych służących do znakowania pojazdów rejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Ełku oraz odbiór i fizyczne niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6218300, 6218303 , fax. 087 6218339
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6218300, 6218303, fax. 087 6218339
    REGON: 79067567700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych służących do znakowania pojazdów rejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Ełku oraz odbiór i fizyczne niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych służących do znakowania pojazdów rejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Ełku oraz odbiór i fizyczne niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. 2.Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, Wydział Komunikacji. 3.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę kompletów tablic rejestracyjnych określonych jak niżej: 3.1. Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - zwyczajne, indywidualne, tymczasowe i zabytkowe 25 000 szt. 3.2. Motocyklowe (ciągnikowe) - zwyczajne, indywidualne, tymczasowe i zabytkowe 1000 szt. 3.3. Motorowerowe - zwyczajne, indywidualne, tymczasowe i zabytkowe 1000 szt. 4.Określony wyżej podział asortymentu może ulec zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych. 5. Zakres i liczba zamawianych tablic rejestracyjnych będzie przekazywana w kolejnych zamówieniach dostawy. 6. Zamawiający informuje, że wykonanie tablic rejestracyjnych musi być zgodne i spełniać wymagania określone w: a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.); b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 z późn.zm.) W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne muszą być wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian. 7. Dostawa tablic musi być realizowana w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć tablice w dostawie awaryjnej do Starostwa Powiatowego w Ełku w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania faxem. 9. Zamawiający informuje, że tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk). 10. Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze (tj. motocyklowe zwyczajne, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe zwyczajne, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących do 50 sztuk. 11. Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem umożliwiającym ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odebrał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne. Złomowanie tablic dokonuje się przez ich fizyczne zniszczenie w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarne przekazanie tablic rejestracyjnych będzie się odbywało w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą, a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji nie rzadziej niż raz na dwa miesiące. 13. Wykonawca ponosi koszty opakowania oraz dostawy i odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618). 15. Zamawiający informuje, że Wykonawca musi prowadzić stosowną ewidencję określoną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618). 16. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablicy użytkownikowi. 17. Zamawiający zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284727
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach