Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie

Powiat Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 203 , fax. 257 987 491
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
    ul. Józefa Piłsudskiego 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 203, fax. 257 987 491
    REGON: 71158656700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatlukowski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca wykona i dostarczy następujące tablice rejestracyjne: • jednorzędowa samochodowa zwyczajna – 19 300 sztuk; • jednorzędowa samochodowa indywidualna – 20 sztuk; • jednorzędowa samochodowa zabytkowa –30 sztuk; • jednorzędowa samochodowa tymczasowa – 200 sztuk; • dwurzędowa samochodowa zwyczajna – 125 sztuk; • dwurzędowa samochodowa indywidualna – 10 sztuk; • dwurzędowa samochodowa zabytkowa – 10 sztuk; • dwurzędowa samochodowa tymczasowa – 10 sztuk; • motocyklowa zwyczajna – 1130 sztuk; • motocyklowa indywidualna – 5 sztuk; • motocyklowa zabytkowa – 20 sztuk; • motocyklowa tymczasowa – 25 sztuk; • motorowerowa zwyczajna – 600 sztuk; • motorowerowa tymczasowa – 15 sztuk. Łączna ilość dostarczanych tablic rejestracyjnych: 21 500 sztuk. 3. Tablice rejestracyjne stanowiące przedmiot muszą być zgodne ze wzorem tablic określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz.U.2017.2355 z późn. zm. ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928470-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 94 9206 0009 0004 9546 2000 0610 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie, z dopiskiem: „Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: – jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę; – posiada certyfikat ITS potwierdzający zgodność produkowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z wymaganymi warunkami technicznymi, a także potwierdzający posiadanie uprawnień do produkcji wymaganych przez Zamawiającego rodzajów tablic.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach