Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów

Starostwo Powiatowe w Rypinie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 280 24 32 33 , fax. 054 280 25 49
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Rypinie
    ul. Warszawska 38 38
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 280 24 32 33, fax. 054 280 25 49
    REGON: 91086912700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrypinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczna produkcja odblaskowych tablic rejestracyjnych pojazdów z blachy aluminiowej zgodnie właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm. ) oraz ich dostawa wg bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Lp. Typ tablic Ilość 1. Samochodowe zwyczajne ( jednorzędowe, dwurzędowe ) 4 000 kpl. 2. Do przyczep ( jednorzędowe, dwurzędowe ) 500 szt. 3. Ciągnikowe zwyczajne i motocyklowe zwyczajne 500 szt. 4. Motorowerowe 500 szt. 5. Samochodowe indywidualne 5 kpl. 6. Motocyklowe indywidualne 2 szt. 7. Samochodowe zabytkowe 1 kpl. 8. Motocyklowe zabytkowe 1 szt. 9. Samochodowe tymczasowe 20 kpl. Podane wyżej ilości stanowią wielkości szacunkowe ustalone na podstawie ilości tablic wykorzystanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. 2. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca dostarczał będzie tablice rejestracyjne (w tym wtórniki) do sie ziby Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zapotrzebowania, b) Wykonawca dostarczał będzie tablice rejestracyjne własnym transportem, bez doliczania kosztów dostawy, c) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 2 - letniej gwarancji na dostarczone tablice i zobowiąże się do nieodpłatnej wymiany na nowe w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji na jakość w okresie gwarancyjnym. 3. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) należy przedłożyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 4. W związku z tym, że produkcja tablic rejestracyjnych jest działalnością regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 i Nr 239, poz. 1593 oraz z 2011 r. Nr 85, poz. 459), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca legitymował się zaświadczeniem o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatrypinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach