Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów

Starostwo Powiatowe w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5415052
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Opolu
    ul. Piastowska 14 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5415052
    REGON: 53141224300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje produkcję i dostawę ok. 39.526 szt tablic rejestracyjnych. 2. Rodzaj i ilość tablic zawiera formularz Kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Ilość zamawianych tablic ma charakter szacunkowy. Szczegółowa ilość zamawianych poszczególnych rodzajów tablic będzie określana przez Zamawiającego każdorazowo faksowymi/pisemnymi zamówieniami. 3. Parametry techniczne tablic muszą być zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002r w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz.U. 2007 Nr 186, poz. 1322). 4. Tablice winne być dostarczane w opakowaniach z przekładkami zabezpieczającymi przed zniszczeniem w czasie ich transportu i magazynowania. 5. W ramach zamówienia Wykonawca: - dostarcza tablice do magazynu odbiorcy (Opole, ul. Książąt Opolskich 27) w terminie do 14 dni roboczych od daty zamówienia faksowego/pisemnego - realizuje ekspresowe dostawy tablic do 300 szt w ciągu 48 godzin od momentu zamó- wienia faksowego/pisemnego - dostarcza wtórniki tablic uszkodzonych przez klienta w ciągu 36 godzin od momentu zamówienia faksowego/pisemnego, - w terminie 7 dni od daty zgłoszenia faksowego/pisemnego odbiera tablice wycofane z użytku i niszczy je zgodnie z obowiązującymi przepisami . 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy jedynie w zakresie usług transportowych gwarantując terminowość dostaw oraz bezpieczeństwo transportu. 7. Na dostarczone tablice Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty potwierdzonego przez Zamawiającego odbioru odpowiednich partii tablic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 443164002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 7000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: p. VIII SIWZ - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: c) spełniają warunki rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618) tj. posiadają aktualne zezwolenie/nia na produkcję tablic rejestra- cyjnych wynikające z art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997r Prawo o ruchu drogowym (tekst jedno- lity - Dz.U. 2005r Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami), d) w okresie ostatnich 3 lat (III.2007-III.2009), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu i dostarczeniu tablic rejestracyjnych. Razem łączna wartość wykonanych w/w zamówień (wg zapłaconych faktur) wynosi co najmniej 500.000 zł. 2. Przepisy ustawy Pzp i niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty (złożone wraz z ofertą) wymienione w p. IX SIWZ - ocena wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: p. IX SIWZ - WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (w tym: potwierdzających spełnienie warunków opisanych w p. VIII SIWZ) 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ,tj. osoby podpisujące ofertę): a) wypełniony formularz Oferty (wg załącznika nr 1), b) wypełniony formularz Kosztorysu ofertowego (załącznik nr 2) c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (wg załącznika nr 3) d) wykaz wykonanych zamówień (wg załącznika nr 4) + stosowne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie - np. referencje, protokoły odbioru, itp. f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione / uaktualnione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, g) pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, h) aktualne zezwolenie/nia na produkcję tablic rejestracyjnych i) dowód wniesienia wadium 7000 zł, 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt.(c),(f),(g),(h) - pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt (g), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach