Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku.

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olsztyn.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa 33 700 sztuk tablic rejestracyjnych, w tym wtórników wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień ich wykonania przepisami prawa /kod CPV: 14721000-1, 45262670-8/ według poniższego zestawienia: 1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: 33 000 sztuk, 2) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe zmniejszone: 200 sztuk, 3) tablice rejestracyjne motocyklowe i motorowerowe: 500 sztuk. 2. Wskazane w pkt. 1 ilości tablic są ilościami maksymalnymi i nie mogą być przekroczone w trakcie realizacji umowy. Zamawiający może ograniczyć poszczególne ilości zamawianych tablic, bez konieczności zmiany warunków umowy. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 2 lat, licząc od dnia ich odbioru. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór z Urzędu Miasta w Olsztynie tablic wycofanych z użycia i ich utylizację zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.) na własny koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od podpisania umowy dostarczyć do siedziby Zamawiającego pojemniki przeznaczone do zbiórki tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w ilości 15 sztuk. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, które będzie polegało na wykonaniu i sukcesywnej dostawie tablic rejestracyjnych, w tym wtórników, w następujących ilościach: 1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: 5 000 sztuk, 2) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe zmniejszone: 100 sztuk, 3) tablice rejestracyjne motocyklowe i motorowerowe: 200 sztuk. 5. Całkowita szacunkowa wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 399 093,49 PLN (bez VAT), z czego wartość zamówienia podstawowego wynosi: 344.679,67 PLN (bez VAT), wartość zamówienia objętego prawem opcji wynosi: 54.413,82 PLN (bez VAT). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14721000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA (PKO BP S.A.) nr 81 1020 3541 0000 5602 0290 6683 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i NIP Wykonawcy), 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, ponieważ obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, tj. Wykonawca musi posiadać: a) zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, zgodnie z art. 75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1990 ze zm.), b) aktualne zezwolenie właściwego organu na zbieranie odpadów (zużytych, wycofanych tablic rejestracyjnych) wydane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.). 2. W przypadku oferty wspólnej Zamawiający żąda, aby w/w uprawnieniami wykazał się ten Wykonawca (lub Wykonawcy), który faktycznie będzie realizował tę część zamówienia, wobec której wymagane są w/w uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których jest mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i ust. 1b pkt. 3 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia dotyczącego tego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 3 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w oryginale w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach