Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, w latach 2020 – 2022

Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 752 417 , fax. 862 753 153
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Ludowa
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 862 752 417, fax. 862 753 153
    REGON: 45067254400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wysokomazowiecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, w latach 2020 – 2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem postępowania jest „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, w latach 2020 – 2022” 2) Tablice rejestracyjne powinny spełniać wymogi przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r., poz.585 ze zm.) oraz być wyprodukowane zgodnie z wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r., poz. 2355 t. j.)* i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019r., poz. 546)** 3) Podane w zamówieniu ilości są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od ilości rejestrowanych pojazdów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego poszczególnych tablic i zwiększenie w zamian zakresu ilościowego innego rodzaju tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego zamówieniem. 4) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie częściowych zamówień w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. 5) Tablice zlecone do wykonania na podstawie zamówień indywidualnych- w przypadkach awaryjnych ( t. j. tablice zwyczajne, indywidualne, tymczasowe i zabytkowe – jedno i dwurzędowe oraz wtórniki wszystkich typów i rodzajów) wykonane będą nie później niż w ciągu 24 godzin i dostarczone Zamawiającemu. 6) Dostawy będą realizowane w trwałych opakowaniach, po 25 kompletów, opisanych w czytelny sposób z podaniem w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych. 7) W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych uwzględniających te zmiany. 8) Okres gwarancji na dostarczone tablice wynosi min. 24 miesiące, liczony od dnia wydania tablic rejestracyjnych – dokonania rejestracji pojazdu. 9) Adres miejsca dostawy: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, 18-200 Wysokie Mazowieckie. Zakres zamówienia:1) Tablice rejestracyjne samochodowe - 12 500 kpl;2)Tablice samochodowe do przyczep- 2 000 szt.;3)Tablice rejestracyjne motocyklowe (ciągnikowe)- 2 500 szt.;4)Tablice rejestracyjne motorowerowe- 400 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty/ofert częściowe w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę lub ofertę częściową w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W stosownych sytuacjach, wykonawca składa także wraz z ofertą oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach