Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem - BI.272.1.2014

Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2752417 , fax. 086 2753153
  • Data zamieszczenia: 2014-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Ludowa 15a 15a
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2752417, fax. 086 2753153
    REGON: 45067254400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem - BI.272.1.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, zgodnych z obowiązującymi normami i wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). Asortyment tablic: tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne - 12000 kpl, tablice do przyczep jednorzędowe i dwurzędowe - 1200 szt., tablice motocyklowe i ciągnikowe - 2000 szt., tablice motorowerowe - 1000 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych tablic rejestracyjnych, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach