Starostwo Powiatowe w Grajewie ogłasza przetarg
- Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6B
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 273 84 63 , fax. 86 273 84 62
- Data zamieszczenia: 2014-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Grajewie
ul. Strażacka 6B 6B
19-200 Grajewo, woj. podlaskie
tel. 86 273 84 63, fax. 86 273 84 62
REGON: 45067211300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwograjewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2014 - 2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa do 10 980 sztuk tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Grajewie. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.), normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 138, poz. 935 z późn. zm.), potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: 1. Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 8 190 kpl. 2. Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe - 150 kpl. 3. Tablica zwyczajna do przyczep jednorzędowa - 360 szt. 4. Tablica zwyczajna do przyczep dwurzędowa - 180 szt. 5. Tablica zwyczajna motocyklowa i ciągnikowa - 780 szt. 6. Tablica zwyczajna motorowerowa - 780 szt. 7. Tablice zabytkowe - 45 szt. 8. Tablice Indywidualne - 45 szt. 9. Tablice tymczasowe - 90 szt. 10. Wtórniki tablic rejestracyjnych - 360 szt. oraz protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy telefonicznie lub faksem lub w formie elektronicznej. Tablice rejestracyjne dostarczane będą w terminie do 7 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał tablice własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego ul. Strażacka 6B , 19-200 Grajewo. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kompletów (50 sztuk) z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. Na dostarczone tablice zostanie udzielona gwarancja na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwy wyrób i na swój koszt dostarczyć go do Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do - 31.12.2016r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284727
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwograjewo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Augustowie
Dodano: 2014-10-16 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2012 - 2013
Dodano: 2012-01-23 - Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pod potrzeby Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Starostwa Powiatowego przy ul. Legionów Piłsudskiego 3 w Siemiatyczach
Dodano: 2010-02-12