Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w roku 2021 i 2022

Powiat Parczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 551 470, , fax. 833 550 673
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Parczewski
    Warszawska 24
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 833 551 470, , fax. 833 550 673
    REGON: 30237368000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spparczew.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w roku 2021 i 2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę 11 635 kpl. tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów n/w rodzajów w roku 2021 i 2022. a) Samochodowe jedno- i dwurzędowe – zwyczajne -7000 kpl. b) Samochodowe jedno- i dwurzędowe – tymczasowe- 50 kpl. c) Samochodowe jedno- i dwurzędowe – wtórniki i dodatkowe 200 kpl. d) Samochodowe jedno- i dwurzędowe –indywidualne -50 kpl. e) Samochodowe jedno- i dwurzędowe – zabytkowe – 30 kpl. f) Do przyczep jednorzędowe – zwyczajne- 700 g) Do przyczep jednorzędowe – tymczasowe- 50 h) Do przyczep jednorzędowe – wtórniki – 150 szt. i) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe – zwyczajne- 1500 szt. j) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe – tymczasowe- 50 szt. k) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe – wtórniki- 150 szt. l) Motocyklowe i ciągnikowe jedno i dwurzędowe- zabytkowe- 30 szt. m) Motorowerowe – zwyczajne- 1500 szt. n) Motorowerowe – tymczasowe- 25 szt. o) Motorowerowe – wtórniki – 150 szt. Wykonane tablice rejestracyjne powinny być zgodne z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). Ilość i rodzaj tablic może zostać zamówiona jako zamówienie cząstkowe poprzez stosowne pismo, telefon, fax, lub e-mail. Dostawa zamówionych tablic powinna zostać zrealizowana maksymalnie w terminie od 2 do 5 dni roboczych od czasu zamówienia, z jednoczesnym odbiorem tablic złomowanych w Starostwie. Termin dostawy tablic stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca udzieli minimum 2 a maksimum 3 (termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) gwarancji na wykonane tablice, a w przypadku wykrytej usterki w ciągu 3 dni usunie lub wymieni reklamowaną tablicę. Płatność za wykonaną usługę będzie realizowana w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego do bezpłatnego odbioru i niszczenia tablic złomowanych. Ilość dostarczonych tablic będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania wynikającego ze składanych zamówień przez Zamawiającego zamówień cząstkowych w okresie realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie wojewody/ marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 roku, poz. 1990 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art 86 ust 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, (o której mowa w art 24 ust 1 pkt 23 PZP) - wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach