Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2002 r. Nr 133 poz. 1123 z późn. zm.) Zamówienie obejmuje swoim zakresem sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w maksymalnych ilościach: 1.Tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe 10.000 kpl 2.Tablice samochodowe na przyczepy jedno- i dwurzędowe 1000 szt 3.Tablice samochodowe indywidualne jedno- i dwurzędowe 10 kpl 4.Tablice motocyklowe zwyczajne 1200 szt 5.Tablice motocyklowe indywidualne 6 szt 6.Tablice motorowerowe zwyczajne 1000 szt 7.Tablice samochodowe zabytkowe jedno- i dwurzędowe 10 kpl 8.Tablice motocyklowe zabytkowe 4 szt 9.Tablice samochodowe tymczasowe jedno- i dwurzędowe 50 kpl 10.Tablice motocyklowe tymczasowe 30 szt 11.Tablice motorowerowe tymczasowe 6 szt 12.Tablice samochodowe tymczasowe badawcze 10 kpl 13.Tablice motocyklowe tymczasowe badawcze 4 szt 14.Wtórniki tablic 500 szt Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą wykonawcom do prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. Wskazane maksymalne ilości stanowią ogółem ilość nieprzekraczalną jaką Zamawiający może zakupić w okresie umowy. Zamawiający gwarantuje odbiór tablic w ilościach: poz. 1 - 7000 szt; poz. 2 - 700 szt; poz. 4 - 700 szt; poz. 6 - 600 szt; poz. 14 - 200 szt . Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnych ilości tablic Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Zamawiający zobowiązuje się jednocześnie do zakupu gwarantowanych ilości w.w tablic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 285200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w.w ustawy oraz spełniają pozostałe warunki określone w niniejszej SIWZ. 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - posiadają aktualne zezwolenie właściwego marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) 6.posiadają aktualny certyfikat na wszystkie rodzaje tablic z wyjątkiem tablic dyplomatycznych wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. 7.zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy tablic rejestracyjnych dla pojazdów w ilości ogółem co najmniej 10 000 szt oraz złożą dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 8.zapewnią dostarczenie tablic w ciągu 4 dni od daty złożenia zamówienia - najpóźniej czwartego dnia do godziny 15.00 (termin 4 dni liczy się od następnego dnia od daty przesłania zamówienia faxem), a w przypadkach szczególnych dotyczących dostawy maksymalnie100 szt tablic lub 50 kpl w ciągu 24 godzin od chwili przekazania zamówienia faxem. 9.na dostarczone tablice udzielą gwarancji na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, wymienią wadliwe wyroby i na swój koszt dostarczą do siedziby Zamawiającego nie później niż 24 godziny od daty zgłoszenia 10.zapewnią nieodpłatny odbiór zużytych tablic i ich utylizację, 11.zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom przy czym podmiot wytwarzający tablice winien posiadać uprawnienia i certyfikaty o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt IX SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków, metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)-wypełniony formularz ofertowy na druku przekazanym w materiałach przetargowych -załącznik nr 1. 2)-oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 w.w ustawy-załącznik nr 2. 3)-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotyczących spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) w oryginale dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 5) wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż ostatnie trzy lata) - opracowany wg załącznika nr 3 6) Dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 7) Wykaz podwykonawców przewidzianych do współrealizacji zamówienia opracowany wg załącznika nr 4. 8)Aktualne zezwolenie właściwego Marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruch drogowym (tekst jednolity Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.). 9) Certyfikat uprawnionego podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2002 r. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną