Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Rawiczu

Starostwo Powiatowe w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Rynek 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5462211 , fax. 0-65 5462211
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Rawiczu
    Rynek 17
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5462211, fax. 0-65 5462211
    REGON: 41110152700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Rawiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Rawiczu Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe Szt. 12.000 Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe Szt.150 Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe Szt.20 Tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe Szt. 5 Tablice tymczasowe jednorzędowe samochodowe Szt. 35 Tablice tymczasowe dwurzędowe samochodowe Szt.35 Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe Szt. 10 Tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe Szt. 10 Tablice tymczasowe badawcze Szt. 5 Tablice motocyklowe Szt. 500 Tablice motocyklowe indywidualne Szt. 5 Tablice motorowerowe Szt. 500 Tablice tymczasowe motocyklowe Szt. 10 Tablice tymczasowe motorowerowe Szt. 10 Tablice motocyklowe zabytkowe Szt. 5 Razem Szt. 13.300 1) Podane powyżej ilości stanowią jedynie ilości szacunkowe okresie obowiązywania umowy. 2) Dostawa tablic odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego wg bieżących potrzeb po cenach jednostkowych podanych w ofercie. 3) Tablice rejestracyjne powinny być wykonane wg PN - S - 73200 oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) posiadające aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie lub pozytywną opinię ITS. 4) Dostawy muszą spełniać rygory zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Dostawca, który spełnia niżej określone warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) uzyskał zezwolenie właściwego marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, spełnia warunki określone w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), b) wykaże wykonanie dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres zamówienia jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Dostawca w nie więcej niż 2 zamówieniach udokumentuje realizacje dostaw, o których wyżej mowa o łącznej wartości co najmniej 300.000,00 PLN. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Dostawca zobowiązany jest: 1) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zamówienia lub oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia przez okres realizacji zamówienia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Dostawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, 2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Dostawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, 5) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1- 9 ustawy. 4. Zamawiający odrzuca ofertę Dostawcy: 1) niezgodną z ustawą lub, gdy jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3. nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępo-waniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, zgodnie ze wzorem załącznika do SIWZ (w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie w zakresie pkt 1 i 4, a łącznie w zakresie pkt 2 i 3 ww. oświadczenia) - warunki stawiane przez Zamawiającego dotyczące zasad gwarancji - wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres zamówienia jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Dostawca w nie więcej niż 2 zamówieniach udokumentuje realizację dostaw, o których wyżej mowa o łącznej wartości, co najmniej 300.000,00 PLN - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie - o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie) - pełnomocnictwo do reprezentowania Dostawcy lub Dostawców w przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Dostawca bądź ofertę składają Dostawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Dostawców - aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zamówienia lub oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia przez okres realizacji zamówienia - zezwolenie właściwego marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych Aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie lub pozytywną opinię ITS

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrawicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach