Przetargi.pl
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli oraz odbiór zużytych tablic rejestracyjnych”

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 586 800 , fax. 684 586 831
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 586 800, fax. 684 586 831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli oraz odbiór zużytych tablic rejestracyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 30 19 50 00 – 2; 34.00.00.00-7 1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne i terminowe wykonanie i dostarczanie atestowanych tablic rejestracyjnych pojazdów według parametrów zawartych w 1) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury I Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355); 2) rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1751) 2. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru, obejmującym folię ochronną dla każdego kompletu tablic i czytelnie opisane serią i numerami. Wykonawca dokonywał będzie rozładunku przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. 3. Zamawiający informuje, że orientacyjny limit tablic, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia wynosi: 1) Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 10 000 kpl. 2) Tablice zwyczajne samochodowe mieszane – 200 kpl; 3) Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 200 kpl.; 4) Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe – 20kpl.; 5) Tablice samochodowe indywidualne mieszane – 5 kpl.; 6) Tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe – 100 kpl.; 7) Tablice tymczasowe samochodowe mieszane – 10 kpl.; 8) Tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 5 kpl.; 9) Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe – 5 kpl.; 10) Tablice zabytkowe samochodowe mieszane – 2 kpl.; 11) Tablice tymczasowe badawcze samochodowe jednorzędowe – 1 kpl.; 12) Tablice zwyczajne pojedyncze jednorzędowe samochodowe – 600 szt..; 13) Tablice tymczasowe pojedyncze jednorzędowe samochodowe – 20 szt.; 14) Tablice zwyczajne pojedyncze dwurzędowe samochodowe – 150 szt.; 15) Tablice tymczasowe pojedyncze dwurzędowe samochodowe – 10 szt. 16) Tablice zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe - 1300szt.; 17) Tablice motocyklowe indywidualne – 2 szt.; 18) Tablice zabytkowe motocyklowo – ciągnikowe – 2 szt.; 19) Tablice tymczasowe motocyklowo – ciągnikowe – 20 szt.; 20) Tablice zwyczajne motorowerowe – 500 szt.; 21) Tablice tymczasowe motorowerowe – 20 szt. 4. Podane powyżej limity stanowią ilość szacunkową . Zamawiający zastrzega możliwość dostawy mniejszej ilości tablic, jeżeli wynikać to będzie z zapotrzebowania. Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenie. 5. Dostawy zamówionych tablic będą się odbywały sukcesywnie w trakcie realizacji umowy wg jednostkowych zleceń Zamawiającego, odpowiadających jego rzeczywistym potrzebom. 6. Zamawiający zlecając w kolejnych zleceniach jednostkowych wykonanie tablic określi ich ilość oraz wyróżniki literowo – cyfrowe . 7. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dostawy wyprodukowanych tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3. 8. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych tablic rejestracyjnych. Odbiór zużytych tablic przeznaczonych do kasacji będzie następować po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli, jednak nie później niż 5 dni od dnia zawiadomienia. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia utylizacji zużytych tablic w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Za odbiór i utylizację zużytych tablic Wykonawca nie będzie pobierał wynagrodzenia. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy -załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty a) uprawniające do produkcji tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997 r.- Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2017 roku poz. 1260 ze zmianami) tj. zezwolenie Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r, , poz. 1260 ze późn. zm.); b) aktualny certyfikat za zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury I Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty stanowić będą wypełnione i podpisane niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy ( w oryginale) – wg załącznika Nr 1 do SIWZ ; b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy ( w oryginale) – wg załącznika nr 1A do SIWZ; c) Oświadczenia ( w oryginale ) - (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – załącznik Nr 2 do SIWZ; d) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeżeli dotyczy). e) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika, np. z umowy spółki cywilnej to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tą umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wykonawców. f) Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał w trybie art.22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( w oryginale) – załącznik Nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). g) Wykonawcy składający wspólnie ofertę : o oświadczenia lub dokumenty powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie); o oświadczenia lub dokumenty dotyczące braku podstaw wykluczenia muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. h) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniana, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 lit.b), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ ; i) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia ( zał. nr 2 do SIWZ ), oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu w/w oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach