Przetargi.pl
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2020”

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, samochodowych, motocyklowych, do przyczep oraz motorowerowych oraz ich wtórników dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w/w wydziału w Mszanie Dolnej. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania zgodnie z: 1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355 z późn.zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1751) 3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019 r. poz. 546), 4) przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późn.zm.). Zamawiający szacuje ilość tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem w następujący sposób: 1) Samochodowe jednorzędowe zwyczajne - 11 000 kpl., 2) Samochodowe jednorzędowe indywidualne - 35 kpl., 3) Samorządowe jednorzędowe zabytkowe - 5 kpl., 4) Samorządowe jednorzędowe tymczasowe - 150 kpl., 5) Samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 50 kpl., 6) Samochodowe jednorzędowe zmniejszone tymczasowe - 5 kpl., 7) Samochodowe dwurzędowe zwyczajne - 50 kpl., 8) Samochodowe dwurzędowe indywidualne - 2 kpl., 9) Samochodowe dwurzędowe zabytkowe - 2 kpl., 10) Samochodowe jednorzędowe zwyczajne (przyczepy) - 600 szt., 11) Motocyklowe zwyczajne – 1 100 szt., 12) Motocyklowe indywidualne - 3 szt., 13) Motocyklowe zabytkowe - 3 szt., 14) Motocyklowe tymczasowe - 1 szt., 15) Motorowerowe zwyczajne - 220 szt., 16) Motorowerowe tymczasowe - 1 szt., 17) Wtórnik tablicy motorowerowej - 10 szt., 18) Wtórnik tablicy motocyklowej - 10 szt., 19) Wtórnik tablicy samochodowej (1szt.) - 100 szt., 20) Wtórnik tablic samochodowych (1 kpl) - 150 kpl., 21) Samochodowe profesjonalne - 1 kpl., 22) Motocyklowe profesjonalne - 1 szt., 23) Motorowerowe profesjonalne - 1 szt. Tablice rejestracyjne muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniem tj. zapakowane w worek foliowy, oddzielający każdy komplet tablic. Wskazane ilości tablic są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy ceny tablic rejestracyjnych pozostaną bez zmian. Złożone zamówienia nie muszą obejmować wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych powyżej. Ilość tablic, która zostanie dostarczona Zamawiającemu uzależniona będzie od wielkości zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i dostawy tablic według nowych przepisów. Dostawy nowych tablic rejestracyjnych będą realizowane partiami w wielkości określonej w pisemnym zawiadomieniu przesyłanym przez Zamawiającego do Wykonawcy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty - pkt 3 (Kryterium oceny ofert) od daty zgłoszenia lub w przypadku sytuacji awaryjnych na następny dzień. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic rejestracyjnych, zgodnie z zamówieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy, w tym koszty produkcji tablic, transportu, załadunku i rozładunku, a także inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania umowy. Wykonawca oświadcza, iż użyte do realizacji umowy materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty oraz są zgodne z polskimi normami. Na okoliczność odbioru jakościowego i ilościowego każdej partii tablic rejestracyjnych sporządzony zostanie protokół podpisany przez każdą ze stron umowy. W przypadku nie wykorzystania szacunkowej wartości zamówienia dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zmniejszenia wartości przedmiotu umowy. Natomiast w przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy, ceny tablic pozostaną bez zmian. Wykonawca w umowie zobowiązany jest do odbioru i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych na własny koszt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szacowana ilość wycofanych tablic w okresie trwania umowy to około 750 sztuk miesięcznie. Szacuje się, że w styczniu wycofanych tablic będzie ok. 5000 kpl. Warunki odbioru określone są w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne w wysokości 60 miesięcy, liczonych od dnia zapłaty faktury dołączonej do danej partii tablic rejestracyjnych dostarczonych zgodnie ze złożonym zamówieniem. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ. Ostateczną długość okresu gwarancji określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy stosownie do art. 75a ust. 1-3 oraz art. 75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018r. poz.1990 z późn.zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach