Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku

Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8673232 , fax. 074 8657523
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego
    ul. Stefana Okrzei 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8673232, fax. 074 8657523
    REGON: 89071789800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku: 1) tablice rejestracyjne jednorzędowe i dwurzędowe do oznaczenia pojazdów samochodowych - 14.000 kompletów, 2) tablice rejestracyjne do oznaczenia motocykli i ciągników - 1000 sztuk, 3) tablice rejestracyjne do oznaczenia motorowerów - 1000 sztuk Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymogi określone załącznikiem nr 8 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 186 , poz. 1322). 2. Odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych zgodnie z przepisami § 12, pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz.U. Nr 137, poz. 968 ze zm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunku określonego w Dziale IV.1 SIWZ Wykonawca obowiązany jest: 1) przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) przedłożyć zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art. 75a, ust 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym - tekst jednolity z 2005 r. Dz.U. Nr 108,poz.908 z późn. zm. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w Dziale IV. 2, 3, 4 Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r. nr. 223, poz. 1655 ze zm .) - Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.klodzko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach