Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Koneckiego

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26200 Końskie, ul. Staszica
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2
    26200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Koneckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z sukcesywnym wykonaniem i dostawą nowych tablic rejestracyjnych, oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych dla Powiatu Koneckiego, w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2020r. 2.1. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U.2016.1038). 2.2.Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju i ilości tablic rejestracyjnych zawarto w tabeli poniżej: Lp. Rodzaj tablic Ilość (w sztukach) 1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe 31 000 2. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe 100 3. Tablice samochodowe indywidualne 80 4. Tablice samochodowe zabytkowe 60 5. Tablice motocyklowe zwyczajne 2150 6. Tablice motocyklowe indywidualne 20 7. Tablice motocyklowe zabytkowe 20 8. Tablice motorowerowe zwyczajne 1400 9. Wtórniki tablic 450 2.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia przewidywanej ilości tablic do ilości rzeczywistego zapotrzebowania danego rodzaju tablicy, jednakże w ramach tej samej wartości zamówienia. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do odbioru i kasacji tablic złomowych przekazanych mu protokólarnie przez Zamawiającego i ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie przekazanych tablic złomowych z chwilą ich przekazania. 2.5. Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do przedłożenia ważnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w załączniku Nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U.2016.1038). 2.6.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie partiami w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego. 2.7.Wykonawca zobowiązuje się wykonać, dostarczyć oraz odebrać wycofane tablice własnym środkiem transportu i na własny koszt w terminie nieprzekraczalnym 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia. 2.8.W związku z tym, że dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie, każda dostarczana partia tablic rejestracyjnych powinna być poprzedzona badaniami niepełnymi, zgodnie z programem i zakresem określonym w załączniku nr 1 do wzoru umowy. 2.9. Na dostarczone tablice Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej rękojmi począwszy od dnia wydania tablic przez Zamawiającego. Dotyczy to każdej partii tablic rejestracyjnych. Rękojmia nie obejmuje uszkodzeń tablic powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania oraz przyczyn losowych. 2.11 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy . 2.12 Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z art. 29 ust. 3a ustawy. 2.13. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych, wydane przez właściwego Marszałka Województwa ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z art. 75 a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017.poz. 1260),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy , jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7.16 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy w formie oryginału sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. W pkt. 5 formularza należy podać zaoferowany okres udzielonej rękojmi (w miesiącach) na wykonane usługi będące przedmiotem umowy. Termin rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy . Jeżeli wykonawca nie wpisze terminu udzielonej rękojmi zamawiający uzna, że wykonawca udzielił 36 miesięcy rękojmi. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres rękojmi krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 jako oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie załączy Formularza ofertowego oferta zostanie potraktowana jako niezgodna z treścią SIWZ i zostanie odrzucona. b) Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ jeżeli dotyczy, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach