Przetargi.pl
WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI, TRANSPORTU I DROGOWNICTWA STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBLINIE PRZY UL. SPOKOJNEJ 9

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5326009 , fax. 081 5347373
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5326009, fax. 081 5347373
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI, TRANSPORTU I DROGOWNICTWA STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBLINIE PRZY UL. SPOKOJNEJ 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9, oraz filii zamiejscowych Wydziału KTD - w Bełżycach przy ul. Fabrycznej 2B, w Bychawie przy ul. Piłsudskiego 22 oraz w Niedrzwicy Dużej przy ul. Lubelskiej 32, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322) oraz poniższą specyfikacją techniczną: - samochody jednorzędowe - wszystkie rodzaje , w tym wtórniki - 38 000 sztuk, - samochody dwurzędowe - wszystkie rodzaje , w tym wtórniki - 700 sztuk, - do przyczep jednorzędowe - wszystkie rodzaje , w tym wtórniki - 1 600 sztuk, - do przyczep dwurzędowe - wszystkie rodzaje , w tym wtórniki - 550 sztuk, - motocyklowo - ciągnikowe dwurzędowe - wszystkie rodzaje , w tym wtórniki - 2 800 sztuk, - motorowerowe - wszystkie rodzaje , w tym wtórniki - 1 500 sztuk. Przedmiot zamówienia będzie sukcesywnie dostarczany przez wykonawcę do siedziby zamawiającego przy ul. Spokojnej 9 w Lublinie oraz filii zamiejscowych, zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem przez okres obowiązywania umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 04.01.2012 r. Oznaczenie według kodu CPV?- 27500000-0 /wyroby aluminiowe/ *UWAGA: Wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową określoną dla potrzeb oceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb. Wartość ostateczna zamówienia nie może przekroczyć sumy jego szacunkowej wysokości określonej w ust.1zwiększonej o 20 %.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 275000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do udziału w niniejszym postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w formach określonych w art. 45 ust. 6 ww. ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Lublinie BPS S.A. II O/Lublin Nr 58 193 017 092 001 000 72821 0012 z dopiskiem Wadium - Tablice rejestracyjne dla KTD. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Zwrot wadium nastąpi po upływie terminu związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 niniejszej ustawy, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty opisane w punkcie 9 niniejszej SIWZ, które będą sprawdzane pod względem zgodności z prawem oraz kompletności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany do złożenia - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonych przepisem art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ww. ustawy (wg wzoru - zał. nr 1 do formularza ofertowego), b) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)*, c) zezwolenia marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych (zgodnie z art. 75 a.1. ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym /Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm./. d) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ?- w tym okresie-, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie / należy dołączyć co najmniej 3 referencje/. * Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b składa dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się przedmiotowych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Każdy z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu składającego wspólną ofertę powinien spełniać warunki uczestnictwa w niniejszym postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 4) ww. ustawy - Prawo zamówień publicznych. W celu ich potwierdzenia każdy z nich jest zobowiązany do przedłożenia wszystkich wymaganych w pkt a-c dokumentów. Wymagania dotyczące sytuacji majątkowej Oferenta - w zakresie potencjału kadrowego, technicznego i finansowego określone w art. 22 ust. 1 pkt 2) i 3) ww. ustawy - Prawo zamówień publicznych mogą spełniać tylko niektórzy z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu składającego wspólną ofertę, byleby sumarycznie w odniesieniu do wszystkich były spełnione. W związku z powyższym, dokumenty określone w pkt d może przedłożyć jeden lub niektórzy z oferentów lub wszyscy oferenci wchodzący w skład podmiotu składającego wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach