Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Jagiellońska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6487009 , fax. 016 6487009
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Jagiellońska 10 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 6487009, fax. 016 6487009
    REGON: 65090328500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych o określonych numerach i wzorach w ilości: Lp. Rodzaj tablic rejestracyjnych Liczba sztuk lub kompletów 1. Tablice samochodowe jednorzędowe 4 000 kompletów 2. Tablice samochodowe dwurzędowe 50 kompletów 3. Tablice na przyczepy jednorzędowe pojedyncze 150 sztuk 4. Tablice na przyczepy dwurzędowe pojedyncze 150 sztuk 5. Tablice motocyklowe 100 sztuk 6. Tablice ciągnikowe 300 sztuk 7. Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe 5 kompletów 8. Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe 5 kompletów 9. Tablice zabytkowe motocyklowe 2 sztuk 10. Tablice motorowerowe 400 szt. 11. Wtórniki (wszystkie typy) i tablice indywidualne 150 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 2. 2. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z Zał. Nr 3, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z Zał. Nr 4 że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.- Zał. Nr 5 Zamawiający warunek powyższy uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże min. 3 dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 8. Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych udzielone na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz.908 z późn. zm.). 9. Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Minimalny termin dostawy interwencyjnej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach