Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zamościu.

Starostwo Powiatowe w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Przemysłowa 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6382270 , fax. 084 6393152
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zamościu
    ul. Przemysłowa 4 4
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6382270, fax. 084 6393152
    REGON: 95037151900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl/starostwo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zamościu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zamościu w następującym asortymencie i ilościach: 1. Tablice samochodowe ok. 6.800 kpl. 2. Tablice przyczepowe ok. 700 szt. 3. Tablice motocyklowe ok. 1000 szt. 4. Tablice motorowerowe ok. 600 szt. 5. Tablice tymczasowe samochodowe ok. 100 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 285000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się oferenci spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ww. Ustawy. Oferent ubiegający się o udzielenia zamówienia publicznego musi posiadać zezwolenie właściwego organu na produkcję tablic rejestracyjnych oraz spełniać wymagania określone w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( t.j. z2005r. Dz.U. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) a w szczególności warunki przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz.U. Nr 193, poz. 1618) W przypadku gdy Oferenta reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest udzielenie 2 letniej gwarancji na dostarczane wyroby, oraz realizowanie zamówienia w terminie 2 dni od dnia złożenia pisemnego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu przez Oferenta warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ww. ustawy. 2. Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Przez pojęcie aktualny Zamawiający ma na myśli dokument lub zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualne zezwolenie właściwego organu na produkcję tablic rejestracyjnych. 5. Aktualny certyfikat zgodności wydany przez Instytut Transportu Samochodowego. 6. Parafowany przez Oferenta projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.zamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach