Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta Nowego Sącza

Miasto Nowy Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4444368 , fax. 018 443-78-63
  • Data zamieszczenia: 2010-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz
    Rynek 1 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4444368, fax. 018 443-78-63
    REGON: 00064016500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta Nowego Sącza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta Nowego Sącza w ilości maksymalnej 15 200 szt. 2. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.). 3. Produkcja i dystrybucja tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposób dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. nr 193 poz. 1618 z późn. zm.). 4. Miejsce realizacji zamówienia - dostaw: siedziba Wydziału Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta Nowego Sącza, ul. Wyspiańskiego 22, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, bądź inne miejsce na terenie miasta Nowego Sącza, wskazane przez Dyrektora Wydziału Komunikacji i Transportu. 5. Dostawa ma być realizowana sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego w terminie nie dłuższym niż cztery dni robocze od dnia złożenia pisemnego zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, by dostarczane tablice były objęte min. 3 letnim okresem gwarancji. 7. Zamawiający przewiduje dostawy tzw. awaryjne polegające na wykonaniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych, w przypadku zgłoszenia przez właściciela utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub naprawy gwarancyjnej w terminie wynikającym ze złożonej oferty przetargowej (kryterium: warunki serwisu). 8. Zamawiający wymaga, by tablice rejestracyjne pakowane były w woreczki foliowe oraz układane kompletami w opakowaniach kartonowych opisanych u góry numerami serii po 25 kompletów (50 sztuk) w opakowaniu. 9. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany będzie również do wykonania usługi złomowania tablic rejestracyjnych, własnym transportem w terminie do 7 dni od dnia otrzymania polecenia jej wykonania od zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający na podst. art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki serwisu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach