Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 236 129 , fax. 583 236 529
- Data zamieszczenia: 2016-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 42594
80803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 236 129, fax. 583 236 529
REGON: 59846300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2017- 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do 142 250 sztuk tablic rejestracyjnych, zgodnie z: 1) Rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1038) i Rozdziałem 2 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585), b) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 655 ze zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, 2. Odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14721000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2018- 2019
Dodano: 2018-05-11 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pucku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2017- 2019
Dodano: 2016-12-02