Powiat Jeleniogórski ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
- Data zamieszczenia: 2011-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski
ul. Jana Kochanowskiego 10 10
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
REGON: 23082149200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów rejestrowanych w Powiecie Jeleniogórskim, a także odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, ich złomowanie lub utylizacja. 2.Tablice rejestracyjne będą dostarczane do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze, w następujących ilościach: 1)TABLICE SAMOCHODOWE: a)zwyczajne jednorzędowe - 20.000 szt.; b)zwyczajne dwurzędowe - 300 szt.; c)indywidualne jednorzędowe - 50 szt.; d)indywidualne dwurzędowe - 20 szt., 2)TABLICE MOTOCYKLOWE: a)zwyczajne - 500 szt.; b)indywidualne/zabytkowe - 20 szt., 3)TABLICE MOTOROWEROWE: a)zwyczajne - 500 szt. 3.Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Tablice rejestracyjne winny być wykonane zgodnie z wzorami i wymiarami podanymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r., Nr 186, poz. 1322). 2)Dostawa gotowych tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji odbywać się będzie na koszt oraz ryzyko Wykonawcy. 3)Odbiór tablic wycofanych z użytku, ich złomowanie lub utylizacja odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 4)Zamówienie określającego ilość i rodzaj tablic rejestracyjnych (samochodowych, motocyklowych i motorowerowych), złożone telefonicznie lub pisemnie, realizowane będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego według następujących zasad: a)w ciągu siedmiu dni od dnia złożenia zamówienia w przypadku zamówień złożonych w trybie normalnym; b)zgodnie z terminem dostaw zaproponowanym przez Wykonawcę w kryterium II oceny ofert - Termin realizacji dostaw interwencyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostaw interwencyjnych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.jgora.pl/zamowienia.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa znaków BHP i Ppoż, znaków drogowych oraz wykonanie tablic informacyjnych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie.
Dodano: 2015-07-20 - Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Oławie
Dodano: 2015-05-12 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
Dodano: 2015-01-30 - Tworzenie infrastruktury edukacji ekologicznej Leśnego Kompleksu Promocyjnego Lasy Doliny Baryczy w Nadleśnictwie Żmigród
Dodano: 2014-06-04 - Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne
Dodano: 2013-11-13 - Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2014-2015
Dodano: 2013-11-06 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2014-2016 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu
Dodano: 2013-10-21 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
Dodano: 2013-09-23 - Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
Dodano: 2013-01-28 - Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne
Dodano: 2012-11-29