Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159, 7546204
- Data zamieszczenia: 2011-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
Pl. Ratuszowy 58 58
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159, 7546204
REGON: 23082152300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Jelenia Góra - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Jelenia Góra w ilościach nie przekraczających: 1) Tablice samochodowe jedno- lub dwurzędowe, w tym indywidualne i zabytkowe - 5020 kompletów; 2) Tablice dla przyczep, motorowerów i motocykli, w tym indywidualne i zabytkowe - 655 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2016-05-19 - Usługa transportowa- przeprowadzki Jednostki Wojskowej 1588, Delegatury Wojskowej Komendy Transportu oraz Węzła Łączności w Żaganiu, zleconej przez 43 WOG w Świętoszowie.
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2016-2017
Dodano: 2015-11-17 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bolesławcu na lata 2016-2017
Dodano: 2015-10-19 - Usługa transportowa- przeprowadzki zleconej przez Jednostkę Wojskową Nr 5350 w Świętoszowie.
Dodano: 2015-08-11 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-07-24 - Usługa transportowa- przeprowadzki zleconej przez Jednostkę Wojskową Nr 5350 w Świętoszowie dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Głogowie.
Dodano: 2015-05-27 - Usługa wykonania tablic i stołów taktycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie.
Dodano: 2015-05-18