Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

Powiat Kraśnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 23-210 Kraśnik, al. Niepodległości 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8255889 , fax. 081 8255052
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kraśnicki
    al. Niepodległości 20 20
    23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8255889, fax. 081 8255052
    REGON: 43102940600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych: a) samochodowych jednorzędowych - 17 300 sztuk, b) samochodowych dwurzędowych - 400 sztuk , c) przyczep jednorzędowych - 500 sztuk , d) przyczep dwurzędowych - 300 sztuk, e) motocyklowo - ciągnikowych dwurzędowych - 1200 sztuk , f) motorowerowych dwurzędowych - 700 sztuk, g) tymczasowe - 50 sztuk, h) zabytkowe - 20 sztuk, i) indywidualne - 20 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 275200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, c) posiadają certyfikat na produkcję tablic Instytutu Transportu Samochodowego na zgodność wykonania przedmiotu zamówienia (określonego w pkt 2.1 SIWZ) z R.M.T. i G.M. z dnia 19 czerwca 1999r zał.nr 4 wraz z późniejszymi zmianami, oraz zezwolenie Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych na podstawie art.75a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz. 908).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do przetargu może przystąpić Oferent, który złoży ważną ofertę z dołączonymi do niej ( pod rygorem odrzucenia oferty ) niżej wymienionych dokumentówi lub ich kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz oświadczeń: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 1) zezwolenie Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art.75 ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz. 908) - Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia zezwolenia Wojewody w każdym przypadku jego zmiany w czasie obowiązywania umowy, 2) certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego uprawniający Oferenta do oznaczania znakiem bezpieczeństwa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych określonych przez Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia certyfikatu w każdym przypadku jego zmiany w czasie obowiązywania umowy, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z umowy ubezpieczenia winno wynikać co najmniej: - przedmiot i zakres ubezpieczenia - ubezpieczony zakres prowadzonej działalności gospodarczej zbieżny z przedmiotem zamówienia, - sumę ubezpieczenia i warunki jej zmiany - suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000 tys. PLN. Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia sumy ubezpieczenia oraz zakresu w trakcie realizacji umowy, - sposób zawierania umowy ubezpieczenia, - czas trwania odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń - czas trwania odpowiedzialności nie krótszy niż termin realizacji zamówienia. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia nieniejszego postępowania dostaw tablic rejestracyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do specyfikacji wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunkiem dopuszczenia do udziału w postępowaniu jest przedłożenie 2 dokumentów potwierdzających że dostawy na kwotę conajmiej odpowiadającą ofercie zostały wykonane należycie, oraz: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) Podpisany przez osoby uprawnione wzór umowy - zał. nr 4 do specyfikacji, 3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostaw tablic i odbioru tablic złomowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną