Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2012-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15 15
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zwracanych podczas przerejestrowywania wszystkich rodzajów pojazdów. Wykonanie i dostawa do Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze w ilościach szacunkowych: tablic samochodowych jedno i dwurzędowych - 7506 kpl; tablic ciągnikowych/motocyklowych - 453 szt.; tablic motorowerowych - 420 szt.; tablic indywidualnych - 120 szt.; tablic zabytkowych - 60 szt.; tablic tymczasowych - 600 szt.; wtórników tablic - 1590 szt.. Odbiór i kasacja tablic zwracanych podczas przerejestrowywania wszystkich rodzajów pojazdów w ramach wynagrodzenia za artykuły w/w. Dostarczane tablice rejestracyjne musza odpowiadać warunkom zawartym w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. z 2007 roku nr 186 poz. 1322 z późniejszymi zmianami). Dostawy tablic będą odbywać się sukcesywnie (w zależności od potrzeb Zamawiającego), na podstawie pisemnego zapotrzebowania (zamówienia) określającego rodzaj oraz ilość tablic. Ilości szacunkowe w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie. W przypadku tablic samochodowych, ciągnikowych, motocyklowych i motorowerowych jednorazowa wielkość zamówienia nie będzie mniejsza niż 300 sztuk. Tablice indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki, ze względu na ich charakter, będą zamawiane w pojedynczych ilościach (kompletach).Każdorazowa dostawa odbywać się będzie w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Dostawcę zamówienia. W przypadku wtórników tablic termin ten wynosi 7 dni od dnia otrzymania pisemnego zapotrzebowania przez Dostawcę. Miejscem dostawy jest Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze (58 - 400) przy ul. Wł. Broniewskiego 15. Potwierdzeniem realizacji każdorazowej dostawy tablic będzie protokół zdawczo - odbiorczy podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron, stanowiący podstawę wystawienia faktury. Zamawiający ma prawo powstrzymania się z odbiorem całości lub odpowiedniej części dostawy tablic w sytuacji, gdy nie jest ona zgodna z zamówieniem bądź nie spełnia wymagań jakościowych. Oferta złożona przez Dostawcę musi być aktualna na dzień składania ofert, co oznacza, że oferowane tablice muszą odpowiadać wymaganiom prawnym (warunkom) na dzień składania oferty. Cena podana przez Dostawcę w ofercie stanowić będzie wstępną, szacunkową wartość umowy określoną na podstawie ilości tablic wskazanych przez Zamawiającego. Wartość ostateczna określona zostanie w oparciu o ceny jednostkowe rzeczywiście dostarczonej ilość tablic. Dostawca winien wziąć pod uwagę, że ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów tablic muszą obejmować również kasację tablic zwracanych podczas przerejestrowywania pojazdów, a także odpowiednie koszty dostawy i odbioru. Oznacza to, że Dostawcy nie będzie przysługiwało odrębne, dodatkowe wynagrodzenie za dostawę nowych tablic oraz za kasację i odbiór tablic zwracanych. Dostawca będzie miał prawo do waloryzacji cen w okresie obowiązywania umowy, przy czym pierwsza waloryzacja będzie mogła nastąpić nie wcześniej niż po 365 dniach obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 443164002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach