Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2020-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych: samochodowych, motocyklowych/ ciągnikowych, motorowerowych, do przyczep, zabytkowych, indywidualnych, profesjonalnych, do pojazdów elektrycznych, wtórników i na bagażnik w ilości 39 910 kompletów oraz 6 410 sztuk pojedynczych tablic rejestracyjnych. Zamawiający wymaga, aby tablice rejestracyjne indywidualne, zabytkowe, na bagażnik oraz wtórniki tablic rejestracyjnych, Wykonawca dostarczał w ciągu do 48 godzin (maksymalny interwencyjny czas dostaw) od przekazania zamówienia, przesłanego przez Zamawiającego pocztą elektroniczną (e-mail). Maksymalny interwencyjny czas dostaw, o którym mowa powyżej może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) formularz cenowy (stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do umowy) zawarty w druku OFERTA oraz 2) wzór umowy z załącznikami stanowiące załączniki do SIWZi (dostępne w oddzielnych plikach). 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: 1) Zakres zamówienia objętego prawem opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego na warunkach i zasadach określonych w §3 umowy (wzoru umowy) o dodatkowy zakres wg ilości wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy pn. „Formularz dotyczący prawa opcji” (maksymalne ilości tablic rejestracyjnych objęte prawem opcji: 944 komplety oraz 315 sztuk pojedynczych) za dodatkowym wynagrodzeniem z zastrzeżeniem, że łączne wynagrodzenie Wykonawcy za zamówienie objęte prawem opcji nie przekroczy kwoty: 27 407,08 zł brutto, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Wszelkie uregulowania dotyczące okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ (w szczególności w §3 wzoru umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) lub ważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniający do wykonywania w/w działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz OFERTA stanowiący załącznik do SIWZ zawierający Formularz cenowy stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do umowy 2. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski. 4 Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innego podmiotu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2021 roku
Dodano: 2020-11-20 - Wykonanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-11-02 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
Dodano: 2020-07-08 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu
Dodano: 2020-02-21 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2020 roku
Dodano: 2019-11-25 - Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2018-11-20 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2019 roku
Dodano: 2018-11-06 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2018-05-23 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2018 roku
Dodano: 2017-11-15 - Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2017-10-20