Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa słodyczy promocyjnych

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa słodyczy promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO (wraz z wniesieniem towaru na III p. do pok. 318) słodyczy promocyjnych, zgodnie z niżej wymienionymi parametrami: 1. 700 szt. świątecznych bombonierek wielkanocnych ze słodyczami czekoladowymi, zamkniętych w sześciennym lub walcowatym opakowaniu w pełnym kolorze 4+0, z naniesioną grafiką wg projektu przesłanego przez ZAMAWIAJĄCEGO, w formie nadruku i/lub osobnej nasówki wykonanej z grubego papieru z nadrukiem w pełnym kolorze 4+0. Bombonierki mają zawierać słodycze czekoladowe – pralinki w liczbie minimum 9 sztuk, z których przynajmniej 3 ma być niepowtarzalnych, o różnych formach zdobienia, kształtach i kolorach. Dopuszcza się możliwość kształtów i zdobień zarówno nawiązujących do Świąt Wielkanocnych, jak i standardowych. Pralinki powinny zawierać minimum 25% masy kakaowej w wypadku użycia pralinek z czekoladą mleczną oraz o minimum 50% masy kakaowej w wypadku użycia pralinek z czekoladą ciemną. Masa łączna netto produktu nie może być mniejsza niż 100 g. Słodycze nie mogę być wykonane z użyciem tłuszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Pralinki powinny posiadać minimum trzymiesięczny termin przydatności do spożycia od daty dostawy do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO. Opakowanie powinno zawierać informację o składzie produktu, osobną informację opisującą każdą pralinkę, oraz wkładkę, która umiejscawiałaby czekoladki w środku w sposób zapobiegający ich nadmiernemu przesuwaniu się. Produkt należy dostarczyć do dnia 3 kwietnia 2020 r. 2. 100 kg krówek, o gramaturze ok. 20 g każda. Krówki powinny zostać zapakowane luzem w kartony po 5 kg. Opakowanie każdej krówki powinno być wykonane z papieru i posiadać naniesioną grafikę wg projektu przesłanego przez ZAMAWIAJĄCEGO w pełnym kolorze 4+0 oraz skład, z którego została wykonana. Krówka powinna posiadać konsystencję ciągliwą, przechodzącą po okresie ok. 1 miesiąca w kruchą. Krówki nie mogę być wykonane z użyciem tłuszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Termin przydatności do spożycia powinien być nie krótszy niż sześć miesięcy od daty dostawy do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO. Produkt należy dostarczyć do dnia 25 maja 2020 r. 3. 5.000 szt. pierników w glazurze, z nadzieniem w środku, o wadze min. 14 g, o wymiarach netto ok. 50×50 mm. Opakowanie każdego piernika powinno być wykonane z papieru lub kartonu i posiadać naniesioną grafikę wg projektu przesłanego przez ZAMAWIAJĄCEGO w pełnym kolorze 4+0 oraz skład, z którego został wykonany. Termin przydatności do spożycia powinien być nie krótszy niż sześć miesięcy od daty dostawy do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO. Produkt należy dostarczyć do dnia 30 listopada 2020 r. 4. 700 szt. świątecznych bombonierek bożonarodzeniowych ze słodyczami czekoladowymi, zamkniętych w sześciennym lub walcowatym opakowaniu w pełnym kolorze 4+0, z naniesioną grafiką wg projektu przesłanego przez ZAMAWIAJĄCEGO w formie nadruku i/lub osobnej nasówki wykonanej z grubego papieru z nadrukiem w pełnym kolorze 4+0. Bombonierki mają zawierać słodycze czekoladowe – pralinki w liczbie minimum 9 sztuk, z których przynajmniej 3 ma być niepowtarzalnych, o różnych formach zdobienia, kształtach i kolorach. Dopuszcza się możliwość kształtów i zdobień zarówno nawiązujących do Świąt Bożego Narodzenia, jak i standardowych. Pralinki powinny zawierać minimum 25% masy kakaowej w wypadku użycia pralinek z czekoladą mleczną oraz o minimum 50% masy kakaowej w wypadku użycia pralinek z czekoladą ciemną. Masa łączna netto produktu nie może być mniejsza niż 100 g. Słodycze nie mogę być wykonane z użyciem tłuszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Pralinki powinny posiadać minimum trzymiesięczny termin przydatności do spożycia od daty dostawy do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO. Opakowanie powinno zawierać informację o składzie produktu oraz wkładkę, która umiejscawiałaby czekoladki w środku w sposób zapobiegający ich nadmiernemu przesuwaniu się. Produkt należy dostarczyć do dnia 30 listopada 2020 r.. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2020 r. (w terminach określonych w paragrafie 2 ust. 1-4 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał. Nr 2 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: a)Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/by działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku nie dopełnienia powyższego, powyższe będzie skutkowało nie dopuszczeniem Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej. Poprzez analogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, albo inna osoba niż podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu w przypadku wieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, powyższe będzie skutkowało nie dopuszczeniem Wykonawców do udziału w licytacji elektronicznej. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lub udzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 3. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Żaden z Wykonawców składających wspólnie wniosek, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III – pkt 3) Ogłoszenia oraz dokumenty określone w sekcji III.5 Ogłoszenia, składają wszyscy Wykonawcy składający wspólny wniosek - każdy z nich.) Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://bielany.waw.pl. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich złożonych wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 3) Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem, b) wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/ób upoważnionej/ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5) Osobą stwierdzającą zgodność kopii dokumentu z oryginałem musi być osoba/y upoważniona/e do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lub zgodnie z pełnomocnictwem. 6) Poprawki lub zmiany (również przy użycia korektora) powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e wniosek. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8) Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 9) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej w ogłoszeniu ustawą. 10) Nr sprawy UD-III-WZP.271.11.2020.MGA - Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym, powoływać się na wskazany nr sprawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach