Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa modułowego stoiska targowego dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa modułowego stoiska targowego dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa modułowego stoiska targowego dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym zgodnie z załączonym do SIWZ projektem stoiska stanowiącym załącznik nr 7. 2. Wymagania ogólne dla stoiska targowego: 2.1.Moduły stoiska winny zapewnić takie warianty montażu , dla których możliwe jest uzyskanie powierzchni a) 4 x 5m b)6 x 5m c) 8 x 5m 2.2 Moduły stoiska winny zapewnić możliwość dobudowy piętra w celu powiększenia powierzchni użytkowej stoiska, bez powiększania powierzchni wystawienniczej. 2.3 Konstrukcja stoiska, okładziny, wyposażenie i meble nawiązujące bezpośrednio do ekologii i wody termalnej z właściwą ekspozycją logo. 3 Wymagania szczegółowe dla stoiska targowego 3.1. Część prezentacyjna przeznaczona do ekspozycji i bezpośredniego kontaktu z klientami – 50% powierzchni stoiska. Minimalne wyposażenie: Konsola promocyjna – 1 sztuka, standy z ulotkami – 6 sztuk. 3.2 Część organizacyjna 10 – 15% powierzchni stoiska. 3.3 zaplecze do magazynowania materiałów promocyjnych. Minimalne wyposażenie – regał na materiały promocyjne, 3.4 zaplecze gastronomiczne. Minimalne wyposażenie: ekspres do kawy, czajnik, stolik. 3.5. Część reprezentacyjna przeznaczona do indywidualnych spotkań z klientami – 35-40% powierzchni stoiska. Możliwość prowadzenia spotkania minimum 4 osób. 3.6.. Oświetlenie stoiska nawiązujące do ww. charakteru. 3.7 Instalacja elektryczna rozprowadzona po obwodzie stoiska co 1 m gniazdo 16A w podłodze. 3.8 Stoisko zadaszone od deszczu i promieni słonecznych. 3.9 Stoisko zamykane, uniemożliwiające dostęp osób postronnych poza godzinami ekspozycji. 3.10 Dobudowa piętra do poszerzenia części reprezentacyjnej, również z zadaszeniem 4 Dodatkowe wyposażenie stoiska : 4.1.Ściana wodna ( zdj. 4) z wbudowanym kompresorem i podświetleniem LED RGB, które w niekonwencjonalny sposób zaprezentują „Żywioł” wody na stoisku - 2 sztuki 4.2 monitor LCD 42 cale, do prezentacji filmów promocyjnych lub ewentualnie tła. 4.3. lodówka 135 l (wys. od 80 do 110 cm, pozostałe wymiary to ok. 50cm x 64cm), 4.4. czajnik elektryczny, 4.5. ekspres do kawy, 4.6. dwa krzesła 4.7.wieszak wiszący na ubrania/min. 8 haczyków, 4.8 kosz na śmieci o pojemności min. 35 l 4.9 sześć hokerów. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i oraz rękojmi, zgodnie ze wskazaniem w ofercie 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 6. Wszystkie wykorzystane do aranżacji nowe, nieużywane lub nie noszące śladów użytkowania meble oraz urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej oraz spełniać zasady BHP, w szczególności nie mogą narażać na niebezpieczeństwo upadków, skaleczeń i innych obrażeń. Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego niezbędne dokumenty poświadczające spełnienie tego wymogu. Wykonawca wykonując stoisko zgodnie z dołączonym przez Zamawiającego projektem, zobowiązany jest uwzględnić wszelkie wymagania organizacyjno-techniczne organizatora targów lub przedstawicielstwa targów w Polsce, w tym wymagania w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej. Zamawiający planuje uczestniczyć m.in. w następujących targach: INTERBUD Łódź, ITB Berlin, Tour Salon w Poznaniu, Targi Regiony Turystyczne- Na Styku Kultur w Łodzi, Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw, Go Regiontur Brno, Targi rolno- spożywcze Kluż – Rumunia, Polagra Food Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych - Poznań; Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Regionalnej NATURA FOOD - Łódź, INTERCHARM PROFESSION, Moskwa, BeautyWorld Middle East Dubaj; Europejskie Targi Produktów Regionalnych, Zakopane, Targi budowlane IBF Brno. 7. Wykonawca musi przedstawić projekt graficzny i opisowy transportu spakowanych elementów zabudowy i wyposażenia obiektu wraz z opisem warunków przechowywania. 8. Wyłoniony w postępowaniu wykonawca zobowiązany będzie zaprezentować instruktarzowy pokaz montażu i demontażu stoiska w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego na terenie Gminy Uniejów oraz przeszkolić w tym zakresie min. 3 pracowników wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39154000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł 9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 9.4 Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 9.3 lit. b – e należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów - Biuro Podawcze (na parterze), w kopercie oznaczonej w sposób następujący: Wadium – postępowanie na wykonanie usługi pn.: „Wykonanie i dostawa modułowego stoiska targowego dla Gminy Uniejów w związku z udziałem w targach krajowych i zagranicznych o charakterze międzynarodowym” - nie otwierać przed 08.12.2017 r. godz. 10:30 9.5 Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt 9.3 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.6 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko i wyłącznie na rachunek bankowy Zamawiającego: 18 8557 0009 2005 0200 0130 0026 podając w tytule wpłaty tytuł postępowania 9.7 W przypadku wnoszenia wadium na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium, co winno nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 9.8 Okoliczności zwrotu wadium i jego zatrzymania określa ustawa Pzp. Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 7.1.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców 7.1.3. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także, dokument o którym mowa w pkt.7.1.1, 7.1.2 7.1.4. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 7.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.2.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 7.2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7.2.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Oryginał zobowiązania podmiotu udostepniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy Treść zobowiązania lub innego dokumentu, o którym mowa w pkt 7.2.1 SIWZ musi określać: 1)sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia 2)zakres i okres udziału innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. 3) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23) ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź in-formacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (wzór – Załącznik do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach